14
چهار شنبه 18 دی 1398
شماره 7852
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کاهش قدرت خرید مشتریان و افزایش قیمت خرید و اجاره موجب تداوم رکود حاکم بر بازار مسکن شده است.
اگر پس از معامله خودروی کارکرده خود در فک پلاک خودروی‌تان با مشکل مواجه شده‌اید باید از چگونگی انجام این کار اطلاع داشته باشید.
اگر نظامی هستید یا به هر دلیلی نیازمند خرید انواع پوتین، چکمه، درجه و نشان یا لباس‌های نظامی هستید، باید بدانید که علاوه بر راسته‌بازار میدان رازی، میدان حسن‌آباد نیز بورس فروش اینگونه محصولات است.
افزایش نرخ اجاره‌بها، به‌خصوص در مناطق یک تا 5 شهر تهران، یافتن مستأجر برای صاحبان خانه‌های خالی را سخت‌تر کرده است.
با وجود رشد تولید و افزایش واردات، سودجویی برخی افراد باعث شده تا کمبود و گرانی حرف نخست بازار تایر خودروهای سواری و باری به‌خصوص در انواع تایروارداتی برندهای خارجی باشد.
ممنوعیت واردات خودرو و جای خالی خودروهای برقی در بازار کشورمان زمینه کمبود و افزایش قیمت خودروهای هیبریدی و گازسوز بعد از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین را فراهم کرده است.

سهم‌خواهی قاچاق لوازم آشپزخانه

در فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه هنوز هم نام برندهای معروف خارجی مثل دسینیایتالیا، یونیکانگلستان و راسلترکیه به گوش می‌خورد ولی لوازم این برندها یا خرید قبلی هستند یا در کارخانه‌های ایرانی تولیدشده و به نام برند خارجی به فروش می‌رسد
بیشتر وسایل آشپزخانه از برقی گرفته تا چینی و فلزی با وجود مصرفی‌بودنشان، سال‌های سال مهمان آشپزخانه‌ها هستند و اغلب جز با خراب‌شدن و از کارافتادن، با وسیله نو جایگزین نمی‌شوند.