11
چهار شنبه 18 دی 1398
شماره 7852
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکایت فراکسیون امید علیه دولت آمریکا

کافه مجلس
​​​​​​​سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که کمیته حقوقی و سیاست خارجی این فراکسیون موظف به پیگیری طرح موضوع شکایت علیه دولت آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفریicc از طریق وزارت امور خارجه و سازمان‌های مردم‌نهاد شد.
ویژه
​​​​​​​نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم پرشور تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی گفت: پیام بدرقه مردم، پرهیز از هرگونه مذاکره و سازش است.
گزارش
درحالی‌که منطقه پس از حمله آمریکایی‌ها به‌خودروی حامل سردار سلیمانی در عراق در شرایط التهاب و بحران قرار گرفته، صبح روز سه‌شنبه مجمع گفت‌وگوی تهران با حضور جمعی از مقامات خارجی و داخلی و با محوریت طرح «صلح هرمز» در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه برگزار شد.

اعضای پنتاگون تروریستند

از امروز تمامی اعضای پنتاگون، شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های وابسته به آن تروریستی محسوب می‌شوند
مجلس
نمایندگان مجلس دیروز در یک اقدام بی‌سابقه 3 فوریت طرح اقدام متقابل علیه آمریکا را با صد‌درصد آرا و بدون رأی مخالف تصویب کردند؛ مصوبه‌ای که به‌دلیل حضور همه اعضای شورای نگهبان در صحن بهارستان بلافاصله تصویب و در قالب قانون، ابلاغ و اجرایی شد.
اقدام تروریستی اینستاگرام

اقدام تروریستی اینستاگرام

​​​​​​​اینستاگرام به دستور آمریکا پست اینستاگرامی علی لاریجانی، رئیس مجلس در دیدار با فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را حذف کرد.
احضار کادر امنیتی فرودگاه بغداد
​​​​​​​علی نجفی‌خوشرودی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی ترور حاج‌قاسم سلیمانی در کمیسیون متبوعش به اعتمادآنلاین گفت: ملاحظاتی راجع به چگونگی سفر شهید سپهبد سلیمانی و ترددهای ایشان در سطح منطقه به لحاظ تکنیکی مورد توجه دستگاه‌های مربوطه در داخل کشور بوده و آنها سعی کرده‌اند بیشترین تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم را اتخاذ کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
​​​​​​​محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: «با توجه به اینکه طرف‌های برجام به تعهدات خود بی‌اعتنا هستند، بعید است گام پنجم کاهش تعهدات ایران تأثیری در الزام آنها به اجرای تعهداتشان داشته باشد؛ از این‌رو قصد دارم طرح خروج دولت جمهوری اسلامی ایران از پیمان عدم‌اشاعه هسته‌ای را به مجلس تقدیم کنم.»