6
چهار شنبه 22 فروردین 1397
شماره 7357
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
قیمت انواع سکه و ارز
ویژه
رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران گفت: افراد اگر قصد خرید خودرو دارند حتما به‌صورت نقدی اقدام کنند و از خرید خودرو به‌صورت پیش‌‌فروش خودداری کنند.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با بیان اینکه بازارگردانی شرکت‌ها علت توقف عرضه لوازم خانگی به بازار است، گفت: این شرکت‌ها از ابتدای اردیبهشت کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت با افزایش قیمت به رقم ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان رسیده است
خریدن خانه، آن هم در شهری چون تهران بخشی از چشم‌انداز آینده و هدف‌های اقتصادی و رفاهی هر خانواده‌ای است؛ از این‌رو بسیاری در زمان‌های مختلف در انتظار فرصت مناسبی هستند تا برای خرید خانه اقدام کنند
با گرم‌شدن تدریجی هوا طی روزهای بهار، کم‌کم وقت آن می‌رسد که به فکر پشت‌بام و کولرهای خاک‌خورده و خسته آن بیفتیم و دست به‌کار سرویس و راه‌اندازی آنها بشویم.
بازار داغ گیاهان آپارتمانی

بازار داغ گیاهان آپارتمانی

فروردین و بهار همزمان با حس خواب‌آلودگی، حس گیاه و گل‌دوستی آدم هم برمی‌انگیزد و بسیاری دست به‌کار خرید و کاشتن گل و گلدان در خانه می‌شوند. به گزارش همشهری در شهرهای امروزی که بیشتر جمعیت در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، گیاهان آپارتمانی طرفدار زیادی دارند.
سوئیت در تهران چقدر می‌ارزد؟
سوئیت در تهران چقدر می‌ارزد؟
بررسی معاملات انجام شده در تهران نشان می‌دهد با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان سوئیت خریداری کرد. با توجه به تعطیلات نوروز و همچنین گسیل سرمایه‌ها به سمت خرید و فروش ارز، بازار مسکن در این روزها کساد است.
مظنه
حراج سکه در بانک کارگشایی تنها در روز‌های زوج انجام می‌شود.طبق دستور بانک مرکزی، حراج سکه در روز سه‌شنبه در بانک کارگشایی انجام نشد و این حراج از امروزچهارشنبه و تنها در روزهای زوج انجام می‌شود.