10
چهار شنبه 22 فروردین 1397
شماره 7357
زیست‌بوم
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حال و روز ناگوار درکه

از نگاه شهروند
سال‌هاست که درکه زیبا و باطراوت، پناهگاهی برای من و امثال من است تا ساعاتی فارغ از هیاهوی شهر به طبیعت پناه ببریم.
ویژه
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در دیدار استاندار خوزستان بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این استان برای توسعه گردشگری و همچنین حفاظت از میراث‌فرهنگی خوزستان تأکید کرد.
خبر
تلاش برای ثبت جهانی پرونده خطوط راه‌آهن ایران در سال۲۰۱۹ بی‌اثر ماند و ایران در این سال پرونده ثبت جهانی آثار تاریخی ندارد
هشدار رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران

ایران بدترین شرایط آبی را سپری می‌کند

آب
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران با اعلام اینکه امسال بدترین شرایط آبی را سپری می‌کنیم، گفت: برای اینکه بتوانیم از این شرایط در بیاییم، باید معجزه‌ای رخ دهد.

انتقال آب وان به دریاچه ارومیه؛ در دست بررسی

سرپرست دفتر امور تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه هنوز مطالعات مربوط به انتقال آب دریاچه وان به دریاچه ارومیه انجام نشده است، گفت: این طرح به‌طور رسمی در ستاد احیای دریاچه ارومیه مطرح نشده و گزارش فنی برای آن تهیه نشده است.
گام بلند جهان برای سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدید پذیر
یک خبر خوش آنکه در سال٢٠١٧، جهانیان بیشتر از هر فناوری دیگری روی مهار انرژی خورشیدی سرمایه‌گذاری کردند. این خبر فرازی درخشان از گزارش روند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر است که روز پنجشنبه گذشته منتشر شد.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس: در ملاقات‌های عیدانه با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان‌ها به تمکین از قانون در رابطه با تعیین تکلیف فعالان زیست‌محیطی که در بازداشت هستند