03
شنبه 19 فروردین 1402
شماره 8744
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حضور قاریان بین‌المللی در جشنواره قرآنی آرمان

بهار قرآن
جشنواره آرمان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، کشف استعدادها، افزایش حس تعلق، ایجاد مسئولیت‌پذیری و... راه‌اندازی شده است و برنامه‌های آن در قالب 52موضوع با 10سرفصل ازجمله موضوعات علمی، ورزشی، رسانه، قرآن و عترت و... اجرا می‌شوند.
ویژه
رئیس شورای‌عالی استان‌ها از رشد ۱۰۰درصدی بودجه شورای‌عالی استان‌ها، مشخص‌شدن مکان مستقل برای دبیرخانه این شورا و شوراهای اسلامی استان‌ها و همچنین عضویت شورای‌عالی در شورای‌عالی معماری و شهرسازی خبر داد.
چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت‌آباد میدان خراسان، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آغاز فصل جدید امید و افتخار؛ از کن و نفرآباد

امروز در نخستین رویداد امید و افتخار سال1402، 2مجموعه خدماتی در محله‌های کن و نفرآباد شهرری با حضور شهردار تهران به بهر‌ه‌برداری می‌رسند
گزارش
رویدادهای امیدوافتخار از تابستان سال1401 با افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری و حتی کلان‌پروژه‌های پایتخت آغاز شد و بسیاری از گره‌های کور حل‌نشدنی که سال‌ها زمان برده و بهره‌برداری از پروژه‌ها را به تأخیر انداخته بود در این رویدادها به سرانجام رسیدند.

خداحافظی تهران با صف معاینه فنی

با رسیدن تعداد مراکز نوبت‌گیری اینترنتی به 10مرکز، هم‌اکنون نیمی از خطوط مراکز معاینه فنی پایتخت برای راحتی شهروندان خالی شده است
حضور در نیمی از خطوط مراکز معاینه فنی تهران صرفا با نوبت‌گیری اینترنتی ممکن شده و این یعنی پایان صف‌های طویل در برابر مراکز معاینه فنی پایتخت.
ورود شهرداری تهران به موضوع حجاب
معاون‌ امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جلسات حجاب در شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران مدت‌هاست که در حوزه تبلیغات حجاب فعال است.
PDF شهر
کوتاه شهر
شهرداری تهران در تمام زمینه‌ها طرح‌هایی را در دست دارد .