02
شنبه 19 فروردین 1402
شماره 8744
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

غربی‌ها اساسا دشمن حقوق بشر هستند

رهبری
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن مجتبی ع جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ویژه
جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مسجدالاقصی و مردم فلسطین در غزه محکوم است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی، همتای ایرانی خود، درباره تجاوزات رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی بحث و تبادل‌نظر کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در آستانه 20فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای در جریان سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه گفت: غربی‌ها تحریم‌هایی را به بهانه هسته‌ای با اتهامات واهی به کشور اعمال کردند.

آغاز عصر جدید در تحولات منطقه‌ای

ازسرگیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان بازتاب گسترده‌ای در سطح رسانه‌های دنیا داشت
گزارش
وزرای خارجه ایران و عربستان با صدور بیانیه‌ای، بر آمادگی دوطرف به‌منظور گسترش همکاری‌ها در بخش‌های مختلف تأکید کردند.جمهوری‌اسلامی و عربستان‌سعودی پس‌از حدود 7سال، از 17فروردین‌ماه1402، به‌صورت رسمی روابط دیپلماتیک خود را ازسر گرفتند؛ تحولی مهم در معادلات منطقه خاورمیانه و خلیج‌فارس که دستاورد دیدار و گفت‌وگوی وزرای امورخارجه ایران و عربستان در پکن به‌شمار می‌رود.

در سفر محسنی‌اژه‌ای به البرز چه گذشت؟

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر استانی به مقصد استان البرز با اقشار مختلف مردم استان دیدار کرد.
پیشنهاد اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جریان تماس تلفنی با جوکو ویدودو همتای اندونزیایی، ضمن تأکید بر تقویت روابط دوجانبه، به تحولات اخیر فلسطین اشاره کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
توئیتر