05
دو شنبه 17 بهمن 1401
شماره 8708
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مقرری دروغ‌سازی

یادداشت
گویا برخی وظیفه دارند ‌ماه‌به‌ماه یک‌دروغ علیه شهرداری تهران منتشر کنند؛ شاید مقرری برایشان تعریف کرده‌اند.
ویژه
مهدی صالحی، شهردار منطقه 2با اشاره به اینکه مرکز تسهیل، توسعه و مشاوره کارآفرینی محله فرحزاد افتتاح می‌شود، گفت: این مرکز به‌ منظور توانمندسازی کودکان و نوجوانان و هدایت آنها به کارآفرینی افتتاح خواهد شد.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا: دانشمندان کشورمان در دهه‌های اخیر دستاوردهایی در عرصه علم و فناوری به‌ویژه در حوزه مهندسی کسب کرده‌اند
عمرانی
آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه 22 با حضور عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و حمیدرضا حاجوی، شهردار این منطقه برگزار شد.

دروغ دریافت عوارض از قبور

مدیران شهری تهران، خبر دریافت سالانه مبلغی برای نگهداشت قبور را تکذیب کردند
گزارش
طرح جدید زاکانی، شهردار تهران برای کسب درآمد از طریق دریافت عوارض نگهداشت قبور؛ موضوعی که چند روزی است در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود و طی این روزها نگرانی‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

موافقت اعضای شورا، با رشد 20 تا 25 درصدی عوارض

بررسی لوایح و تعیین نرخ عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران برای سال 1402مهم‌ترین دستور جلسه دیروز شورای شهر تهران بود که اعضا با افزایش 20تا 25درصدی نرخ عوارض حوزه‌های خدمات شهری و حمل‌ونقل موافقت کردند.
افتتاح‌های متعدد تا پایان هفته
سخنگوی شهرداری تهران درباره برنامه روز دوم افتتاحیه‌های شهرداری تهران در هفته جاری، گفت: روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ افتتاح مجموعه شهردخت منطقه ۲۰ در مجتمع کوه‌نور صورت خواهد گرفت.