03
سه شنبه 30 آذر 1400
شماره 8393
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
زنجیره تأمین مواد غذایی اگر به درستی شکل بگیرد، نه‌تنها تضمین‌کننده امنیت غذایی شهروندان است، بلکه با کاهش فاصله چرخه تولید تا مصرف، جلوگیری از اتلاف خوراکی‌ها و پیشگیری از هدررفت سرمایه‌های مادی و انسانی جامعه، ضمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ایجاد تعادل و توازن بین این دو بخش و حذف واسطه‌های غیرضرور در این حد فاصل، به گردش سریع، کارآمد و مطمئن فرآیند عرضه تا تقاضای مواد غذایی نیز کمک می‌کند.
شهردار تهران با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد. به گزارش همشهری، یکصدودوازدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران دوشنبه ۲۹آذرماه به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.
فروریزش
معضل فروریزش در شهر تهران جدی است و گاه‌وبیگاه خبری از ایجاد فروچاله در معابر شهر منتشر می‌شود. این یکی از مخاطرات زندگی در شهرهای بزرگ است و تهران هم از آن کلانشهرهایی است که به‌واسطه توسعه شهرنشینی از این امر مستثنا نبوده و هرساله بنا بر دلایل مختلفی شاهد چنین اتفاقاتی بوده است.

مهار آتش، 12دقیقه زودتر

نصب سیستم اعلام حریق و بهره‌گیری از سامانه پایش هوشمند، زمان کشف آتش‌سوزی در ساختمان‌های مهم و تجمعی را سرعت می‌بخشد
ایمنی
استفاده از سامانه پایش هوشمند حریق در ساختمان‌های تهران فرایند حضور آتش‌نشانان در محل حادثه را تسریع کرده و سبب کاهش خسارت‌ها و آسیب‌ها می‌شود.