02
دو شنبه 22 دی 1399
شماره 8134
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توصیه محسن هاشمی به فائزه

نکته
محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی اظهارات خواهرش فائزه هاشمی درباره پایان دوران ترامپ، با انتشار نامه‌ای به او که در رسانه‌ها هم منتشر شد، از وی خواست صحبت‌های خود را اصلاح و از موضع خود عذرخواهی کند و مانع تخریب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از طرف تجدیدنظرطلبان خارجی و افراطیون شود.
ویژه
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه‌ غرب باید بداند که حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و اگر فشاری به مردم ایران وارد کرد، باید خود را آماده پرداختن هزینه متناسب با آن کند.
عکس خبر
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز در مراسمی که با حضور وزیر دفاع، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد از خانواده شهید محسن فخری‌زاده تجلیل کردند.
ادامه اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در مجلس

نامزدها به شورای نگهبان برنامه می‌دهند

سوابق مربوط به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، شایسته‌گزینی، دارا بودن روحیه کار جهادی و گروهی و روحیه نقدپذیری از مصادیقی است که مجلس برای مدیر تراز جمهوری اسلامی درنظر گرفته است
مجلس
بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری که از 12آذرماه در دستور کار مجلس قرار گرفته همچنان در بهارستان ادامه دارد و6هفته متوالی است که بیشتر زمان جلسات صحن علنی را به‌خود اختصاص داده است.
مذاکره با کره

مذاکره با کره

چوی جونگ کان، معاون اول وزیر امورخارجه کره‌جنوبی صبح یکشنبه سئول را طبق یک برنامه‌ریزی قبلی ترک کرد و عازم تهران شد تا با مقامات ایرانی درباره دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در کره دیدار کند.
مأموریت به دادستان‌ها برای استرداد اموال نامشروع
رئیس قوه قضاییه، دستورالعمل اجرایی بازپس‌گیری اموال نامشروع مسئولان را ابلاغ کرد
رئیس قوه قضاییه با ابلاغ دستورالعملی، دادستانی کل کشور را موظف کرد با همکاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هرگونه مستنداتی که حاکی از سوءاستفاده احتمالی مسئولان از موقعیت شغلی یا جایگاه مدیریتی و کسب اموال نامشروع شده را پیگیری کرده و اموال را به بیت‌المال بازگردانند.
PDF ایران
کوتاه ایران
فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش این نیرو در مناطق جنوب شرق کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این رزمایش با پشتیبانی نیروهای دیگر و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات نظامی برگزار می‌شود.
ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه عصر دیروز این کمیسیون گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت مورد بررسی قرار گرفت.