20
دو شنبه 22 دی 1399
شماره 8134
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا جامعه ایرانی، امروزه این‌قدر به هم ریخته و آشفته و درهم شده؟ به اینکه چرا غالبا هول داریم و نگرانیم و به آینده مطمئن نیستیم. البته که بخشی از اینها جنبه اجتماعی می‌تواند داشته باشد که بحثی دیگر است.
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مجازی مرحوم استاد حسین خدیو جم را برگزار می‌کند.
فرهنگ شیراز، در اینستاگرامش این عکس زیبا از شکارگاه بهرام گور به نام کاخ سروستان را منتشر کرده است و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
طرح روز
ایلینوی: در تیراندازی در شهر اوانستون ایالت ایلینوی آمریکا، 5نفر کشته و 2نفر زخمی شدند. به گزارش اسپوتنیک، پلیس گزارش این گروگانگیری و تیراندازی را ساعت 17:30 شنبه به وقت محلی ساعت 03:00 یکشنبه به وقت تهران دریافت کرد.
همدان: معاون منابع طبیعی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان همدان گفت: پس از سال‌ها برای نخستین بار به‌صورت رسمی، گونه گربه جنگلی در دشت اسدآباد مشاهده و تصویر آن توسط یکی از عکاسان دوستدار طبیعت ثبت شد.

عکس روز

تالاب «استیل» در گیلان
جشنواره برف و یخ در چین

جشنواره برف و یخ در چین

هاربین: سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی یخ و برف در شهر هاربین چین در حالی شروع به کارکرده که مجسمه‌سازان در این شهر چند هفته تمام روی ساختن مجسمه‌ها و ساختمان‌ها از قطعه‌های بزرگ یخ کار کرده‌اند تا برای این جشنواره آماده شوند.
تحقیق درباره تکامل کیهان
تحقیق درباره تکامل کیهان
واشنگتن: ناسا قصد دارد با استفاده از ماهواره‌ها و بالنی کوچک درباره تکامل کیهان تحقیقات بیشتری کند. به‌گزارش انگجت، ماهواره‌ای کوچک به‌نام آسپرا به فضا پرتاب می‌شود تا درباره تکامل کهکشان راه شیری تحقیق کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شاید علاوه بر استعداد برای نوشتن، بارها از نویسنده‌هایی که می‌شناسید پرسیده‌اید که داستان یا قصه‌ای در ذهنم دارم و می‌خواهم بنویسمش، اما نمی‌دانم از کجا شروع کنم.
«فردا» عنوان کتابی است از «ال‌گور»، معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا در دهه 1990 که در سال‌های اخیر چهره فعال محیط زیستی شده است.