02
سه شنبه 29 مهر 1399
شماره 8066
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه‌حل سیاسی یا اقتصادی؟

نکته روز
​​​​​​​رئیس قوه قضاییه روز گذشته طی سخنانی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه گفت که «مشکلات معیشتی امروز مردم، راه‌حل‌های اقتصادی دارد، نه راهکار سیاسی.» سیدابراهیم رئیسی راهکار حل مشکلات را «اقتصادی» می‌داند و به مسئولان و سیاسیون توصیه می‌کند که «از حاشیه‌سازی‌ پرهیز کنند و به مسائل اصلی مردم بپردازند.»
دفاعی
​​​​​​​2 روز بعد از اتمام تحریم تسلیحاتی ایران که در نتیجه توافق هسته‌ای و بعد از 5سال از برجام محقق شد، مقامات ایران از آمادگی خود برای تبادلات نظامی و تسلیحاتی خبر داده‌اند، وزیر دفاع به صراحت گفته است ایران قصد فروش سلاح به کشورهایی را دارد که ضد‌آمریکایی هستند.

پیام حمایت ایران از صلح افغانستان

عبدالله عبدالله در ادامه مذاکرات خود در تهران با روحانی و شمخانی ملاقات کرد
دیپلماسی
​​​​​​​عبدالله عبدالله، رئیس شورای‌عالی مصالحه ملی افغانستان که در رأس هیأتی به تهران آمده است، دیروز در دومین روز سفرش به ایران با رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار کرد.
شما سینما را کثیف کرده‌اید!

شما سینما را کثیف کرده‌اید!

​​​​​​​ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی، یکی از تهیه‌کنندگان سریال معروف شهرزاد که نامش با فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه گره خورده است دیروز برگزار شد.
دومین دور مذاکرات درباره هواپیمای اوکراین
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه کانادا: مقامات کانادایی در نشست‌هایی که در پشت در‌های بسته حضور پیدا می‌کنند، مؤدبانه‌تر رفتار می‌کنند
دومین دور از مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمایی اوکراین بین مقامات این کشور و مسئولان حقوقی وزارت خارجه کشورمان روز گذشته برگزار شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​همزمان با تشدید بحران ‎کرونا، رئیس‌جمهور متخصصانی از سراسر کشور را فراخواند تا در جلسه‌ای مشورتی، درباره‌ تجارب و یافته‌های این مدت و همچنین راهکارهای جدید مبارزه با ‎کووید-۱۹ همفکری شود.