• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42015
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  چاقوکشی و تیراندازی وکلای قلابی!

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج استادان کشور در توییتی نوشت: «با نظارت شورای نگهبان برخی راه‌یافتگان به خانه ملت هتاک می‌شوند! شورای نگهبان اگر نبود با این مدیریت ضعیف مجلس کار به چاقوکشی و تیراندازی وکلای قلابی علیه مردم می‌کشید.»

  دخالتی در انتصاب پسر باجناقم نداشتم!

غلامعلی حدادعادل در پاسخ به سؤالی درخصوص مدیر شبکه سوم سیما، گفت: «علی فروغی» رئیس شبکه سوم سیما از قوم و خویشی بنده استفاده نکرده و من دخالتی در انتخاب او نداشته‌ام. پسر باجناقم رئیس شبکه سوم سیماست، وی قبل از آنکه به این سمت برسد چند سال رئیس بسیج صدا و سیما بوده است، «به صراحت عرض می‌کنم نه روح بنده از اینکه وی رئیس بسیج شده، باخبر بوده و نه من مطلقا اطلاع داشتم که می‌خواهند او را رئیس شبکه سوم کنند.» به گزارش ایرنا، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: از این موضوع اطلاعی نداشته و دخالتی هم نداشته‌ام. حتی فرزند من که سنش به آقای فروغی نزدیک‌تر است خبر نداشته که در صدا و سیما تصمیم گرفته‌اند که فروغی را رئیس شبکه سوم کنند، اما برنامه دشمن در فضای مجازی این است که همه ما را بدنام کند.

    استقبال مشاور روحانی از ریاست رئیسی بر قوه قضاییه

حسام‌الدین آشنا پیرامون گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب احتمالی ابراهیم رئیسی برای ریاست قوه قضاییه در کانال تلگرامی خود با اشاره به سوابق اجرایی و قضایی رئیسی نوشت: رؤسای قبلی قوه قضاییه در 40سال گذشته معمولا این ویژگی مشترک را داشتند که فقهایی مطرح اما فاقد سابقه قضایی بودند لذا مجبور بودند مدتی را برای آشنایی با ساختار و مسائل این قوه صرف کنند. اگر او به ریاست قوه قضاییه منصوب شود نخستین رئیسی خواهد بود که دارای سابقه طولانی قضایی است و از درون قوه قضاییه برخاسته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید