2
یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
شماره 7371
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک گام تا عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا

محمد جواد ظریف و وزیران خارجه روسیه و ترکیه بیانیه مشترکی درباره سوریه دادند
گزارش
وزیر خارجه که به مسکو سفر کرده است، خبر داد به‌زودی ایران به اتحادیه اوراسیا خواهد پیوست، هم‌اکنون روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان اعضای این اتحادیه هستند.
مجمع
در روزی که مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساختمان نیاوران خود به ساختمان قدیم مجلس کوچ کرده بود، موضوع حضور اقلیت‌های مذهبی در شوراهای شهر و روستا را به صحن آورد اما بحث و بررسی درباره این مصوبه مجلس بی‌نتیجه باقی ماند.
جهانگیری در نشست هم‌اندیشی جوانان احزاب و تشکل‌ها:

جوان‌هراسی نکنیم

دولت
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات جوانان این است که حرمت و موقعیت آنان حفظ شود، گفت: نباید در زندگی جوانان مداخله مدام و بیجا کرد.

واکنش ایران به دیدار این و اون

ایران از تلاش‌ها و اقدامات رهبران 2کشور کره‌شمالی و جنوبی در مسیر تنش‌زدایی و عادی‌سازی‌ روابط بین 2کشور استقبال می‌کند و دیدار اخیر آنها را گامی مسئولانه و در مسیر درست می‌داند که می‌تواند به صلح و امنیت پایدار منطقه‌ای و جهانی کمک مؤثری کند.
اهدای کلام‌الله مجید به 2خانواده‌ شهید
اهدای کلام‌الله مجید به 2خانواده‌ شهید
روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه۹۷ در مراسم یادواره سرداران و ۱۱۵شهید روستای فوردوی قم، 2جلد کلام‌الله مجید اهدایی از سوی رهبر انقلاب اسلامی، به مادر شهید جاویدالاثر اکبر گلباشی و پدر شهید مدافع حرم اهل‌ بیت علیهم‌السلام مهدی ایمانی تقدیم شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
سؤال درباره قاتلان زیر خاک/ دیدار اعضای کمیته حصر مجلس با خانواده کروبی
شهر، هم عدالت می‌خواهد هم نوآوری/لزوم تجمیع مراکز درمانی پایتخت/اتاق شیشه‌ای