• یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
  • الأحَد 13 شعبان 1439
  • 2018 Apr 29

جوان‌هراسی نکنیم

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات جوانان این است که حرمت و موقعیت آنان حفظ شود، گفت: نباید در زندگی جوانان مداخله مدام و بیجا کرد.
گفت‌و گو با محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران

افزایش نشاط شهروندان، اولویت شوراست

امروز، نهم اردیبهشت ماه، سالروز گرامیداشت تشکیل شوراهاست و در این بین شورای شهر تهران در یک ‌آزمون سرنوشت‌ساز دیگر قرار گرفته است؛ انتخاب شهردار جدید برای پایتخت.
گفت‌وگو با احمد مسجدجامعی درباره زیروبم شوراها و بایدها و نبایدهایشان

هروقت کنار مردم نشستیم موفق شدیم

او را بیشتر در تهران‌گردی‌ها می‌دیدیم؛ در همه‌جای تهران البته خودش بچه ناف تهران است؛ بچه همین حوالی بازار، مسجد جامع و... . شاید همین اهل تهران قدیم بودن باعث شده این‌چنین شیفته زیبایی‌های این شهر بوده و تعصب فراوانی برای رفع مشکلاتش داشته باشد.

شهر شیشه‌ای

نظرسنجی از 10 عضو شورای شهر تهران درباره دستاوردهای شورای پنجم
8 ماه بعد از استقرار اعضای فهرست امید در شورای پنجم شهر تهران، تغییراتی در روند مدیریت شهری ایجاد شده است.

احتمال عرضه ارز ملی مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده شدن مدل آزمایشی ارز ملی مجازی با همکاری وزارت ارتباطات با پست‌بانک و پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی خبر داد.

ایجاد یک میلیون شغل با رونق صنایع دستی

بازاری با قابلیت 2هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه، از تیررس اقتصاد ایران دور مانده است. این جمله نشان‌دهنده وضع امروز حوزه صنایع‌دستی است؛ آن هم در سالی که با شعار حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی مزین شده است
سرپرست شهرداری تهران در مراسم افتتاح خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد:

خانه «جلال و سیمین» پاتوقی برای گفت‌وگو باشد

عصر روز گذشته خانه موزه سیمین و جلال افتتاح شد تا یکی از جذاب‌ترین خانه‌های تاریخی شهر تهران از این پس میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر باشد.

زوال سبزینه باغ‌ها

گردهمایی کاملاً غیرادبی در «حافظیه»

مرد میدان