۲
سه شنبه 19 دی 1396
شماره 7292
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس شورای شهر تهران در سالگرد فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: برخی از جریانات تصمیمات امام و رهبری را که نمی‌پسندیدند، از چشم ایشان می‌دیدند.
حزب اتحاد ملت به دبیرکلی علی شکوری‌راد در بیانیه‌ای تحلیلی پس از پایان اعتراضات اخیر مردم در کشور به تحلیل اتفاقات دی‌ماه پرداخت.
سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای خطاب به غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره بودجه سال 97 مطرح کرد.
رسانه
روزنامه «جام جم» در مطلبی از روند کُند نوسازی بافت‌های فرسوده در شهرهای کشور گزارش داده و نوشته که تهران سرآمد نوسازی بافت‌های فرسوده در کشور است که تاکنون فقط توانسته 40درصد از وسعت مناطق کهنه و ناایمن خود را کم کند.

گفت‌و‌گوی ایران با تروئیکای اروپا درباره برجام بدون آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه: همه گزینه‌ها روی میز است
سیاست خارجی
«چه باید کرد» شاید بهترین عنوان برای برگزاری نشستی است که قرار است در مقر اتحادیه اروپا بین ایران و تروئیکای اروپا برگزار شود.
آیت‌الله هاشمی، تداوم اعتدال و تداول اصلاحات

آیت‌الله هاشمی، تداوم اعتدال و تداول اصلاحات

یک‌سال پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، جناح‌ها و گروه‌‌های سیاسی عمدتا اصلاح‌طلب و تحول‌خواه یاد و راه او را گرامی می‌دارند و می‌کوشند با بیان و تفسیر وجوه فقهی، علمی، حوزوی و سیاسی ایشان، تصویری از زاویه دید و منظر افکار و اندیشه‌‌های خود به جامعه ارائه دهند.
هاشمی، عقلانیت و اعتدال
هاشمی، عقلانیت و اعتدال
یک‌سال از رحلت آیت‌الله هاشمی رف00سنج0ان00ی می‌گذرد. خلأ وجودی آیت‌الله در مجموعه‌نظام به‌ویژه در حوزه‌های تصمیم‌سازی‌ و راهبردی مشهود و غیرقابل‌انکار است.
PDF ایران
کوتاه ایران
حسن روحانی،رئیس جمهور در دیدار وزیر و معاونان وزارت اقتصادی  بر پرداخت مالیات از سوی همه نهادها و دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: هیچ استثنایی را نمی‌توان پذیرفت که چطور فلان آستان یا دستگاه مالیات نمی‌پردازد، همه باید مالیات بدهند.