۳۰
سه شنبه 19 دی 1396
شماره 7292
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تبصره ماده 38 قانون جامع ایثارگران

ایثارگران
برابر بند ب ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده است در سال اول اجرای قانون برنامه، اعتبار مورد نیاز برای اجرای تبصره ماده38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در لوایح بودجه سنواتی پیش‌بینی کرده و از طریق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به کلیه آزادگان و جانبازان واجد شرایط پرداخت کند.
ویژه
در جلسه دیروز هیأت نظارت بر مطبوعات ضمن بررسی عملکرد رسانه‌ها در اتفاقات اخیر کشور، از حضور مسئولانه رسانه‌ها در پوشش اخبار و روشنگری درخصوص اعتراضات و اغتشاشات قدردانی شد .
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به وظیفه اصلی معلمی، گفت: متأسفانه برداشت درستی در ارتباط با وظایف معلم وجود ندارد .
معاون وزیر علوم در پاسخ به پرسش همشهری:

حذف کنکور درگرو همکاری همه دستگاه‌هاست

کنکور
حذف کنکور یکی از سیاست‌های جدی وزارت علوم است، ولی نیازمند طی فرایندی است که باید همه دستگاه‌های ذیربط ازجمله آموزش و پرورش همکاری کنند.

تکذیب تغییر نام وزارت آموزش‌و‌پرورش

روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌و‌پرورش موضوع تغییر نام وزارت آموزش‌وپرورش به وزارت «تربیت رسمی و عمومی» را مطرح کرد که بلافاصله بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشت که برخی کارشناسان از شنیدن چنین خبری شگفت‌زده شدند.
پایان اسکان موقت زلزله زدگان
مسئولان ارگان‌های مختلف کشور که در جریان زلزله کرمانشاه، اسکان موقت مناطق زلزله زده غرب کشور را به‌عهده داشتند با ارائه آمار کانکس‌های توزیع شده، پایان اسکان موقت را اعلام کردند.

معرفی 11 استان در معرض آنفلوآنزا

آنفلوآنزا
آنفلوآنزای فصلی در برخی استان‌ها به نسبت جمعیت‌شان گسترش بیشتری داشته و لازم است مردم به نکات بهداشتی بیشتر توجه کنند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
از لحاظ قانونی هیچ موقوفه‌ای قابل‌ خرید و فروش نیست و نمی‌توان در دفترخانه و مراکز اسنادی ‌انتقال داد.
رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از اجرای طرح فقرزدایی اجتماع ‌محور در محلات آسیب پذیر و مناطق محروم خبر داد.