08
شنبه 22 اردیبهشت 1403
شماره 9094
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شنبه روز بدی نیست!

ترفند
ماجرای ما و بی‌حوصلگی شنبه‌ها از همان دوران مدرسه شروع شد. وقتی که بعد از پشت سر گذاشتن یک روز تعطیل، باید صبح زود از خواب بیدار می شدیم و می رفتیم سر کلاس.
ویژه
ریاضیات به درست فکر کردن کمک می‌کند
مدتی پیش از سر علاقه در کلاس0ی برای آموزش نقاشی حاضر شدم. استاد آنقدر زبردست بود و ماهر که در حرکتی از چپ به راست روی بوم، رنگی می‌پاشید و در حرکتی از راست به چپ، اسب و عقاب و طاووسی بیرون ‌می کشید.
حمل مشعل المپیک در فرانسه، به تفریحی ملی در این کشور تبدیل شده و رسیدن آتش بازی ها به مارسی در آخر هفته، نه فقط مردم عادی که سلبریتی ها را هم به شهر کشانده است.

خفته در تاریخ

عکس روز
قلعه سریزد، واقع در شهرستان مهریز روستای سریزد، نخستین بانک ایران بوده که در دوران ساسانی ساخته شده و به دلیل واقع‌شدن در مسیر جاده ابریشم، بسیار اهمیت داشته است.
مضر آمریکایی پسند

مضر آمریکایی پسند

سیگارهای ایرانی بعد ازمردم اروپا، مورد پسند آمریکایی ها هم قرار گرفته است
چند روز پیش ویدئوی جالبی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که نشان می‌داد 2 شهروند آمریکایی با مصرف یکی از معروف‌ترین سیگارهای ایرانی یعنی سیگار بهمن، حسابی کیفور شده‌اند و آن را بهترین سیگاری می‌دانند که تا به حال کشیده‌اند.
آواز معشوق غمبار
کتاب که به دستم چسبید جمله اول پشت جلدش را خواندم: «معشوق هم ممکن است از هر سنخی باشد.»
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
خودتان را جای پزشکی بگذارید که در یک روز با ویزیت بیماران و انجام جراحی می‌تواند میلیونی درآمد داشته باشد اما یک هفته قید پول را می‌زند و به اردو می‌رود، آن‌هم وسط زندان؛ میان آدم‌هایی که یا بدبیاری آورده‌اند و سر از زندان درآورده‌اند یا خلافی مرتکب شده‌اند.