• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11

خانه ملت تکمیل شد

روز جمعه مردم 47شهرستان کشور کار ناتمام‌مانده از 11اسفند 1402 را کامل و در تشکیل مجلسی قوی مشارکت کردند
پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای ‌اسلامی 21اردیبهشت‌ماه در شرایطی بسته شد که مردم 47شهرستان از 15استان از نخستین ساعت‌های روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا با انتخاب 45نماینده باقی‌مانده، ترکیب مجلس دوازدهم را کامل کنند.
تکالیف سه‌گانه حوزه کتاب از منظر رهبر انقلاب

زندگی با کتاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاید بتوان یکی از مسلط‌ترین رهبران سیاسی جهان بر دنیای کتاب دانست؛ کسی که مرور خاطراتشان نشان می‌دهد چگونه در طول حیات پربرکت خود همواره با کتاب زندگی کرده‌اند و البته انس با کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه و به‌خصوص در بین جوانان را همواره مطالبه کرده‌اند.

سه پیام در یک عکس

یکم - عکس یک امروز را ببینید. این کتابخانه شخصی رهبر ما و بلکه پیشوای میلیون‌ها مسلمان جهان است. این قاب را مقایسه کنید با تصاویری که از دیگر رهبران دنیا منتشر می‌شود. پیام این تصویر چیست؟

ایران حرم است

ایران میزبان ایام ولادت دردانه‌های اهل‌بیت ع است؛‌این ایام که به دهه کرامت معروف است و با برنامه‌هایی شاد و پربار جشن گرفته می‌شود.

گشایش 32بازار میوه و تره‌بار در 32ماه

امروز 4بازار میوه و تره‌بار در یکصد‌و‌بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می‌شود تا شمار بازارهای میوه‌وتره‌باری که در دوره حاضر مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده به 32عدد برسد.

94کارخانه تولید سوسیس و کالباس در کشور

حافظه شما ویرایش می‌شود

16 برابر جهان، آنتی‌بیوتیک می‌خوریم

پای تلویزیون بزرگ شدم