08
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
شماره 9090
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معجزه روزهاي ابري

یادداشت روز
روزهای ابری بهترین روزها برای بی‌حوصلگی‌اند، برای حسرت‌خواری، برای کاری نکردن. روزهای ابری روزهای ملال‌اند، روزهای رخوت، روزهای حسرت، روزهای خاکستری، روزهای بی‌پادزهر.
ویژه
بیایید برای یک‌بار هم که شده دست از این سادگی در انتخاب پسوردها و رمزهایتان بردارید و به‌جای1234 یا تاریخ تولدتان، کمی نبوغ به خرج دهید و رمزی انتخاب کنید که پیچیده و سخت و به‌اصطلاح قوی باشد.
عکس‌خانه
بیشتر ما دهه شصتی‌ها، فیلم فانتزی و ترسناک «نسخه سحرآمیز» را یادمان هست؛ پسری که با یک نسخه جادویی موهایش آنقدر بلند می‌شود که دیگر نمی‌تواند جلوی رشدش را بگیرد و مردی که پسر را می‌دزدد و از موهایش برای ساخت قلم مو استفاده می‌کند.

قیام علیه انسان!

عکس روز
سیل، یک اعتراض طبیعی است؛ اعتراض طبیعت به انسانی که سر راه رودخانه‌اش، خانه ساخته و در مسیر هوایش، آسمانخراش! این روزها، باران‌های بهاری، امان بسیاری از مردم کشورها را بریده است و حالا گل‌و‌لای، شهر ریوی برزیل را درنوردیده!
ضیافت خطرناک خیابانی

ضیافت خطرناک خیابانی

خرید غذا از فروشنده‌های سیار می‌تواند سلامت‌تان را به خطر بیندازد
هر چه تعداد صفرها مقابل قیمت غذاهای ت0وی منوی رستوران‌ها بیشتر می‌شود، بر تعداد آدم‌هایی که ترجیح می‌دهند به جای رستوران رفتن و خالی شدن جیب‌شان، از فروشنده‌های خیابانی غذا بخرند هم بیشتر می‌شود.
خداحافظ‌ گری‌کوپر
خداحافظ‌ گری‌کوپر
فقط یک مرد می‌توانست آنطور راه برود؛ مصمم و باوقار، آنطور که در عین وظیفه شناسی، مهربان باشد. کلانتر پر دل و جرات فیلم «صلاه ظهر» که تنهای تنها می‌خواست جلوی یاغی‌ها بایستد.