05
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
شماره 9090
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان سرقت‌های ماهرانه خواهران نامرئی

داخلی
2 خواهر با همدستی دخترعمویشان باندی تشکیل داده بودند به نام « نامرئی‌ها». آنها طعمه‌هایشان را در مقابل طلافروشی، ‌اتوبوس و مترو شناسایی و به‌صورت حرفه‌ای، محتویات جیب‌هایشان را خالی می‌کردند.
ویژه
قاچاقچی جوان که بدهی سنگینی داشت، به پیشنهاد رئیس باند بسته‌های شیشه را در معده‌اش جاسازی کرد تا آن را به زندان ببرد اما باز شدن بسته‌ها سرنوشت هولناکی را برایش رقم زد.
هشدار
«یک سؤال جواب بده، 100 میلیون تومان جایزه بگیر». این جمله‌ای بود که کلاهبرداران تلفنی با استفاده از آن طعمه‌هایشان را فریب داده و حساب بانکی‌شان را خالی می‌کردند.
جزئیات تکان‌دهنده از فعالیت بزرگ‌ترین باند مواد‌مخدرکشور که سابقه قاچاق 2هزار تن مواد را دارند

999سال حبس برای‌باند خانوادگی قاچاق موادمخدر

گزارش
سرکردگان بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد‌مخدر کشور به اعدام محکوم شدند. اعضای این باند در مدت فعالیت‌شان قریب به 2هزار تن مواد‌مخدر را قاچاق کرده بودند و حالا 7عضو اصلی باند به اعدام و 58نفر دیگر درمجموع به 999سال حبس محکوم شده‌اند.
قتل فجیع کودک 11ساله توسط نامادری حسود

قتل فجیع کودک 11ساله توسط نامادری حسود

نامادری حسود که پسر 11ساله همسرش را با 18ضربه چاقو و شلیک یک گلوله به قتل رساند، از سوی دادگاهی در آمریکا مجرم شناخته شد.
نقل قول/ دستگیری دزدان کلینیک ترک اعتیاد
2 نفر از اعضای یک باند ۵ نفره که قصد سرقت از کلینیک ترک اعتیاد در پایتخت را داشتند، دستگیر شدند.
تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان که جسد خونین وی در آپارتمانش کشف شده، نشان می‌دهد که همسر وی برای اجرای یک توطئه هولناک، کارفرمای خود را اجیر کرده بو د تا جان همسرش را بگیرد.