08
یکشنبه 19 فروردین 1403
شماره 9064
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرانسیس فورد کاپولا

چهره روز
«یک فیلم، به‌نوعی، مثل یک پرسش است و وقتی که آن را می‌سازید، آن وقت است که به پاسخ می‌رسید.»
ویژه
چند روز پیش به محض پیاده شدن از ماشین، پیرمردی جلو آمد و سؤال عجیبی از من پرسید: «آقا! کجایی؟» ابتدا تصور کردم که هنگام رانندگی بی‌دقتی کرده‌ام و او با طعنه من‌ را سرزنش می‌کند تا به اشتباهم پی ببرم.
در این کره خاکی کم نیستند خانه‌هایی که با معماری‌های عجیب و غریب ساخته و افراد با رغبتی زیاد در آنها ساکن شده و به خیر و خوشی زندگی می‌کنند.
عکس روز
شکوفه‌ها بیشتر نیمکره شمالی دنیا را گرفته‌اند و آمدن بهار را اعلام می کنند. در مونترال کانادا اما توفان بهاره، 20 سانتی متر برف بر خیابان‌های شهر نشانده.

کیمیایی به‌نام تفاله قهوه

اگر برای محیط‌زیست اطراف، دلتان می‌سوزد، بعد از مصرف خوردنی‌ها، نوشیدنی‌ها و پوشیدنی‌ها، چه تصمیمی بر سر دوراهی دور ریختن یا بازیافت و استفاده مجدد خواهید گرفت؟«

تب داغ ترانه گل یخ در انگلیس

اول منچسترسیتی و حالا لیورپول و احتمالا به‌زودی دیگر تیم‌های لیگ برتر انگلیس؛ یک ریمیکس از آهنگ معروف «گل‌یخ» به داغ‌ترین آهنگ لیگ برتر انگلیس تبدیل شده و حسابی هواداران فوتبال و موسیقی ایران را در داخل و خارج سر ذوق آورده است.
تک درخت مترو
تک درخت مترو
درخت‌ها زبان ندارند‌، حرف نمی‌زنند و گله و شکایتی نمی‌کنند. خیلی از ما آدم‌ها هم از بی‌زبانی این موجودات زنده سوء استفاده می‌کنیم و هر بلایی که بخواهیم، سرشان می‌آوریم؛ از یادگاری‌نوشتن روی پوست تنشان تا قطع‌کردنشان با تبر.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دنیا در حال مبارزه با انواع و اقسام ویروس‌ها و بیماري‌هاست و طبق تجربه، یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تواند از شر این ویروس‌ها و بیماری‌ها ما را در امان بدارد، رعایت بهداشت است.