08
دو شنبه 24 مهر 1402
شماره 8912
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برسد به ‌دست کنکوری‌های بلوچستان

ایده خوب
کافی است ‌سری به گوگل بزنید و منابع کنکور را سرچ کنید تا از اینجا تا خود سازمان سنجش برایتان صفحه باز کند؛ از تست و سؤال‌های سال گذشته بگیر تا برنامه‌ریزی گام‌به‌گام برای ماراتن نفسگیر کنکور.
ویژه
ماشین پشت ماشین برای گرفتن یک برگه در صف می‌ایستند. از قدرت ترمز تا کیفیت کمک فنرها و سایر ادوات ماشین بررسی می‌شود تا درصورت سالم بودن خودرو، برگه معاینه فنی صادر شود؛ حالا نوبت شماست.
فن‌وی پارک در بوستون‌ که دهه‌ها ورزشگاه خانگی تیم بیسبال باستن ردساکس بوده و یکی از مشهورترین ورزشگاه‌ها در سراسر دنیاست، چیزی دارد که مردم کمتر درباره آن می‌دانند و آن، یک مزرعه پرمحصول و محبوب است.
یک شرکت لبنیاتی در ژاپن، به ایده خلاقانه‌ای رسیده‌ تا بچه‌ها را مجاب کند شیر روزانه خود را کامل بخورند. کاری که این شرکت کرده‌، در واقع سوءاستفاده از علاقه بچه‌ها به شخصیت‌های کارتونی و به‌اصطلاح انیمه است که در ژاپن بی‌نهایت محبوب هستند.
اول آخر
بیست‌و سوم مهرماه ۱۳۰۶ اولین کلنگ ساختمان راه‌آهن سراسری در تهران، یعنی محل فعلی ایستگاه راه‌آهن تهران به زمین زده شد.

زندگی ما شبیه فیلم های شماست

با محسن جلوی دفتر کارش ایستاده‌ایم و به سیاق این روزهای تازه آشنایی، غم و شاد احوال‌مان را مرور می‌کنیم. تازه فهمیدیم که هر دو با همین چند تار موی سفید تازه، از حکایت زندگی مشترک به روایت زیست یگانه رسیده‌ایم.