• دو شنبه 24 مهر 1402
  • الإثْنَيْن 1 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 16

سرقت یا انتقام‌جویی؟ انگیزه مبهم هولناک‌ترین جنایت سال

شامگاه شنبه نه‌تنها برای اهالی سینما که برای همه مردم کشور، شب سیاهی بود. خبر قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر در ویلایشان در زیبادشت کرج، نفس‌ها را در سینه حبس کرد و همه به‌دنبال آن بودند که ببینند این خبر صحت دارد یا نه؟

زنده باد غزه

اگر گفته شود که غزه این روزها آخر دنیاست، چندان بیراه نیست. راهروهای خون‌آلود بیمارستان‌های مملو از زخمی‌ها و آسیب‌دیدگان بمباران رژیم صهیونیستی، آوار خانه‌های چندطبقه برخاک افتاده و صحنه‌های آخرالزمانی از جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، یک تراژدی تمام عیار از این منطقه پرتراکم ساخته است.

حماسه تاریخی مردم غزه

در شرایطی که نوار غزه زیرباران موشک و بمب قرار دارد، انتشار تصاویر حمایت مردمی از جبهه ‌مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشته ‌است.

عادت‌های غذایی که بیمارتان می‌کند

پژوهش‌های علمی بسیاری انجام و مقالات معتبری منتشر شده تا ثابت کند که حدود 55درصد از بیماری‌های غیرواگیر عامل تغذیه‌ای دارند.

حمله به شهرداری با سرویس مدرسه

در آخرین روزهای تابستان بود که یکی از شرکت‌های تاکسی‌‌اینترنتی با تبلیغات گسترده و داغ درسطح شهر خانواده‌ها را ترغیب کرد تا فرزندان محصل خودشان را از طریق سرویس مدرسه آنها به محل تحصیل بفرستند.

عزم دولت سیزدهم برای نجات فرشتگان کشور