08
یکشنبه 12 شهریور 1402
شماره 8875
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
برای بچه مدرسه‌ای‌ها، هیچ‌ چیزی بهتر از یک مدرسه نوساز، با وسایل و امکانات جدید و میز و صندلی‌های نو نیست.
این روزها که خیل عظیمی از هموطنان مان راهی عراق و کربلا هستند تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، توصیه‌های زیادی به زائران می‌شود که مراقب مدارکی که به همراه دارند باشند تا دچار دردسر نشوند.
دانشمندان با شناسایی موادی که در مومیایی کردن مصریان باستان استفاده می‌شد توانستند رایحه‌ای متعلق به ۳ هزار و ۵۰۰ سال پیش را احیا کنند. این عطر که «رایحه زندگی ابدی» نام گرفته است،
یاد
رئیسعلی دلواری در روستای دلوار از توابع تنگستان متولد شده بود. با شروع نهضت مشروطیت، رئیسعلی درحالی‌که ۲۵سال بیشتر نداشت، یکی از پیشگامان مشروطه‌خواه در جنوب ایران شد.

قاب زیست‌محیطی از مسیر بهشت

همه آنهایی که در طول این سال‌ها به مناسبت اربعین حسینی، مسافر کربلا بوده‌ و در پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند، خوب می‌دانند که مشکلات زیست‌محیطی در این مسیر، هر ساله یکی از دغدغه‌های بزرگ مسئولان است و برنامه‌ریزی برای کاهش پسماندها و نظافت مسیر، همواره یکی از کارهای مهمی است که در این ایام انجام می‌شود.
تأسیس نخستین مسجد رسمی میلان

تأسیس نخستین مسجد رسمی میلان

یک ساختمان عمومی در میلان، تخلیه شده است تا به جایش، نخستین مسجد قانونی میلان تأسیس شود.
خنک برای کمک به آسیب‌دیدگان آتش
خنک برای کمک به آسیب‌دیدگان آتش
فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه! مثل ادیسون پسربچه کوچکی که با حداقل توانایی خود به کمک آنهایی رفت که از آتش‌سوزی گسترده «لاهاینا» در ایالات متحده جان سالم به در برده بودند.