08
دو شنبه 12 تیر 1402
شماره 8817
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لک‌لک‌های امید

قصه شهر
لک‌لک‌های سفید سیمانی نشسته‌اند روی دیوار خانه‌ای که نمای آن هنوز رنگ نشده است.
ویژه
تابستان که فرامی‌رسد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شان است؛ کودکانی که بعد از 9‌ماه تحصیل، حالا می‌خواهند حدود3ماه را حسابی تفریح کنند.
خبر خوب امروزمان برای سربازانی است که در طول دوره سربازی علاوه بر کارهایی که موظف به انجامش بودند، یک مهارت هم یادگرفته‌اند.
اثر مسعود مهرابی

اول آخر

مسابقات فوتچل یا فوتبال در شالیزار از ورزش‌های محلی گیلان است که مسابقات آن به‌طور منظم طی چندین سال در روستای کینچاه برگزار می‌شود.
روزی که هوا ایستاد

روزی که هوا ایستاد

در چنین روزی هواپیمای مسافربری، هدف موشک شلیک شده از یک رزم ناو آمریکایی قرار گرفت
روز یکشنبه 12تیرماه 1367، ساعت 10:47صبح، هواپیمای «ایرباس» جمهوری اسلامی ایران که باید مسیر تهران-بندرعباس-دوبی را طی می‌کرد، با فرمان برج مراقبت هوایی بندرعباس، از فرودگاه این شهر ساحلی برخاست.
نجات از گرما با رنگ سفید
نجات از گرما با رنگ سفید
گرمای کشنده در هند، زندگی زاغه‌نشینان را در بخش‌هایی از این کشور به جهنم تبدیل کرده‌است اما یک ترفند ساده، آنها را به نجات از این جهنم امیدوار کرده‌است؛ رنگ‌کردن سقف خانه‌ها، با رنگ سفید.
مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داده که قرار است طرحی با عنوان «اندیشه رضوی؛ کاغذ مهربانی» در مدارس کشور اجرا شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
او همچنان به افکار خود ادامه داد: «حتی به من احترام هم نمی‌گذارند. اصلا به چه می‌خندند؟
من خسته ام رئیس! خسته از این راه!
احتمالا تجربه کرده‌اید که تابستان‌ها ایستادن توی ایستگاه اتوبوس و منتظر ماندن چه عذابی است و گرما چقدر می‌تواند آزار‌دهنده باشد.