08
دو شنبه 5 تیر 1402
شماره 8811
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حراج هراس موتزارت!

زندگی پدیا
اگر از رابطه عاطفی می‌ترسید و هراس از زندگی عاشقانه را همواره به دوش می‌کشید، نگران نباشید! چون تنها نیستید و یکی از آهنگسازان بزرگ جهان نیز مانند شما دچار هراس کامل یا عمیق از رابطه عاطفی بوده است.
ویژه
یک مسافرت 2نفره هرچند کوتاه و مختصر، هزینه‌های خاص خودش را دارد. مخصوصا برای آنها که تازه نهال زندگی‌مشترک‌شان را کاشته‌اند.
چه خبری بهتر از اینکه اهدای خون کمی بیش از ۹درصد افزایش یافته و ذخایر خون و فرآورده‌های خونی بیش از ۲برابر بیشتر شده است و به حدود ۸روز رسیده است.
این روزها که بازار خرید و فروش و اجاره مسکن حسابی داغ است، احتمالا این خبر برای کسانی که به‌دنبال خرید یا اجاره خانه از این بنگاه معاملات ملکی به آن بنگاه در رفت‌وآمدند، خبر خوبی است؛ اینکه طرح بازرسی از واحدهای مشاور املاک آغاز شده .
سفره خوب
جوجه‌کباب، غذای ملی مناسبتی در ایران است؛ عروسی‌ها، جمع‌های خانوادگی، و البته پیک‌نیک‌ها و سیزده به‌درها بدون جوجه کباب چیزی کم دارد.

تا ابد همشهری ما هستی

یاد خوب
«تلخ‌ترین روزها، روزهایی بودند که همکاران‌مان از این دنیا رفتند. وقتی خبر فوت‌شان در مجموعه می‌پیچید، سنگینی غم در تمام ساختمان احساس می‌شد.
سرگیجه از جایزه عظیم

سرگیجه از جایزه عظیم

واکنش یک مرد به برنده شدن جایزه 100میلیون دلاری، حسابی در استرالیا سر و صدا کرده و این مرد را حسابی معروف کرده است.
دوستی با تمساح!
دوستی با تمساح!
یک ماهیگیر در اندونزی، به‌خاطر رفاقت با یک تمساح عظیم4 متری حسابی معروف شده است.
کارگاه نجاری در دامغان
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یک کارگر پمپ‌بنزین در آمریکا، به‌خاطر اینکه یک دزدی ساختگی را در محل کارش ترتیب داده تا به خانه برود، با چندین سال زندان مواجه شده است.
«مبارک» شخصیت معروف و محبوبی در جغرافیای ماست، شخصیتی که با صراحت و طنز و شیطنتی ظریف، سال‌های سال محور اصلی اتفاقات خنده‌آور در نمایش خیمه‌شب‌بازی بوده است.
هیچ‌کدام از اینها را نمی‌خواهم!