08
چهار شنبه 3 خرداد 1402
شماره 8780
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک جشن و تمام یک ملت

یادداشت
برادر بزرگ من که خداوند حفظش کند، حدود 20سال از من بزرگ‌تر است و دریچه دست اول و بدون واسطه من به اتفاقات تاریخ معاصر است.
ویژه
آقا رحمان نوری، ۲۸ ساله و اهل نورآباد است.
مزرعه‌ها، معمولا در جاهایی که انتظار داریم قرار دارند.
پارکینگ‌ها، در آینده‌ای نزدیک، نه فقط ما را از سرگردانی برای پیدا کردن یک گوشه که ماشینمان را آنجا بگذاریم خلاص خواهند کرد که چراغ خانه‌هایمان را هم روشن خواهند کرد.
اثر:کارلوس آلجاندرو فالکو

خاک دامنگیر

یک پسر جوان را درنظر بگیرید که دانشجوی رشته شادی مثل صنایع‌دستی است. کنارش برای دل خودش عکاسی، فیلمبرداری و نویسندگی هم می‌کند.قد بلندی دارد و کمی لاغر و سبزه است. این تصویر آشنا، تصویر یکی از شهدای معروف جنگ است. معروف که می‌گوییم منظورمان معروف برای اهالی جبهه و جنگ است.
اعزام به زایشگاه با شتر

اعزام به زایشگاه با شتر

یک زن جوان باردار سفر پرماجرایی به زایشگاه برای زایمان داشته و ساعت‌ها شترسواری کرده تا سرانجام بتواند فرزندش را به دنیا بیاورد.
تقسیم شادی از راه دور
تقسیم شادی از راه دور
بارها پیش آمده افرادی که در بلیت بخت‌آزمایی برنده شده‌اند به‌صورت ناشناس پولشان را دریافت کرده‌اند تا مجبور نباشند چیزی از جایزه‌شان را به کسی بدهند.
«ناوهای دریایی ارتش پس از ۸‌ماه دریانوردی و سفر به دور دنیا، وارد آب‌های ایران شدند.» این خبر از بهترین و غرورآمیزترین اخباری است که این روزها منتشر شده و حیف است که درباره‌اش چیزی ننویسیم.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حال که بحث کتابخانه شد، بگذارید این خبر خوب را هم بدهیم از خراسان جنوبی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان گفته: « زندانیان خراسان جنوبی با فعالیت‌های عمرانی در ساخت‌وساز کتابخانه‌ها، از حبس جایگزین بهره‌مند می‌شوند.»
در ایام هفته موزه‌گردی، روزی را هم به نام «روز موزه و معلولیت» نام‌گذاری کرده‌اند.
آقا رحمان نوری، ۲۸ ساله و اهل نورآباد است.