08
سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
شماره 8761
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرشته‌های بی‌ادعا

دوازدهم اردیبهشت یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند.
ویژه
یک خبر خوب هم در حوزه محیط‌زیست بدهیم؛ اینکه مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی از مشاهده همزمان یک قلاده پلنگ ایرانی به همراه 3 توله خود در ارتفاعات شهرستان خواف در استان خبر داده.
خبر خوب بعدی درباره اقدام خداپسندانه نیکوکاران و همت سازمان بهزیستی کشورمان است .
بدون شرح-

اول آخر

بهار می وزد
خوابی که تعبیر شد

خوابی که تعبیر شد

«روحی فداک. خدا را شکر می‌کنم که در زندگی محتاج نیستم. روزی کفاف دارم. به سلامت و بهداشت خودم و فرزندانم می‌رسم. وظایف دینی خود را به لطف خدا انجام می‌دهم و به‌کار تحصیل و تربیت فرزندانم رسیدگی می‌کنم. من بر کار مسلطم نه کار بر من. علی‌الظاهر در جریان زندگی، ظالمی به گردنم نمی‌آید. نانی که می‌خورم نان کار و زحمت است و آبرو و احترامم محفوظ است.»
من بازمانده هستم، نه بازنده!
من بازمانده هستم، نه بازنده!
آدم‌هایی که از انفجارهای تروریستی با جراحات شدید، جان سالم به در می‌برند، ممکن است یک عمر گوشه‌نشین شوند و نتوانند با وضعیت جدیدشان کنار بیایند؛ سباستین بلین اما مثل آنها نبود.
در روز بزرگداشت مقام معلم، نخستین خبر خوبمان را به خانم اعظم سعیدیان‌فر، معلم دبستان سیداحمد حسن‌زاده ناحیه ۶ شهر اصفهان اختصاص می‌دهیم که کلاس درسش را در بیمارستان برگزار می‌کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مفاهیمی که هنرمندان در آثار متفاوت خود ارائه می‌دهند، از نظر عموم گمراه‌کننده و پیچیده هستند.
مدیران و روسای شرکت‌ها گاهی قوانینی را وضع می‌کنند که با روح انسان در تقابل است.
موارد زیادی از دوستی انسان‌ها و حیوان‌ها دیده شده اما اینکه یک زاغ، دوست صمیمی یک راننده تاکسی باشد و او را تنها نگذارد، نادر و عجیب است.