24
چهار شنبه 6 اسفند 1399
شماره 8168
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
3000 میلیارد تومان ​​​​​​​افزایش  3هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها که با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شد درآمد صدا و سیما از محل این مالیات را افزایش می‌دهد‎. از سوی دیگر  به‌گفته وزیر ارتباطات، باید منتظر افزایش چشمگیر قیمت اینترنت در سال آینده باشیم.
تا سال‌ها کسی به خلوتش راه نداشت؛ جلوتش نیز با دوستانش بود، و نه دوستدارانش. اگرچه خوش‌محضر بود، دوستانش هم جمعِ معدود و محدودی بودند؛ هم، هم‌سن‌وسال‌هایش بودند و هم جوانانِ اهلِ فضل. او اما در معاشرت و مجالست خُلقِ عجیبی داشت: گاهی سرشار از حرف و گاهی در سکوتِ محض.
بعضی وقت‌ها باید رها کرد همشهری! باید گذشت. انگار نه انگار که سختی هست؛ انگار نه انگار که نود و نه برایم هیچ‌چیزی نداشت جز غصه. بعضی وقت‌ها باید رها کرد همشهری!
نه اینکه این دریا را نمی‌شناسم، نه خیال تو غرقم می‌کند هنگامه درخشان
یکی از پلتفرم‌های خدمات بیمه اعلام کرد از این پس مردم می‌توانند خسارت‌های مربوط به‌خودرو را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.
پس از مصرف نوعی مرغ‌سوخاری بسته‌بندی شده در انگلستان یک نفر کشته و بیش از 100نفر دچار مسمومیت شدید با سم سالمونلا شدند.

اول آخر

افغانستان، مزار شریف/ هرچند اینجا مزار حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام نیست اما سرشار است از عشق شیعیان علی به امیر دل ها،سرور نجف...

پیشکش به پدرهایی که از کودکی مرد بودند

می‌دانم روز عید است، اما ما همان‌هایی هستیم که شادمانی‌هایمان هم پر از بغض است و اشک. پس با این کلمات به دنیای پدرانه‌ای پا بگذارید که ما همیشه‌بچه‌ها در هر سن و سال و موقعیتی آن‌را از پس لامروتی‌های روزگار تماشا کردیم و بعد یادتان بیاورید تا دست پدر را ببوسید و یا مزارش را بشویید.
مراجعان آشفته در لحظات حساس، بارها و بارها سراغ من آمده‌اند. من خودم هم بارها در آشفتگی، شانس نشستن مقابل مشاورم را داشته‌ام. ساعت‌های آشفتگی خیلی بد است؛ تازه اتفاقی رخ داده و آدم هنگ کرده. نمی‌داند چه کند.پس از همه سال‌ها و همه روزها می‌توانم این را به جرأت و صراحت بنویسم که تندبادها دائمی نیستند و می‌گذرند.

بوک مارک/ سمفونی مردگان

من خوب می‌دانم که زندگی یکسر صحنه بازی است، من خوب می‌دانم اما بدان که همه برای بازی‌های حقیر آفریده نشده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سینما عصر جدید با نام قدیمی‌تر تخت‌جمشید، مرا به سال‌های میانی دهه 70می‌برد. تابستان سال 1376 بود که با ثبت‌نام در هنرستان تازه‌تاسیس سوره، نخستین قدمم را برای قرار گرفتن در مدار سینما برداشتم.
سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحدیونسکو، باسوادی را توانایی«تغییر»Change اعلام کرد.
مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و ‌هنری «فرفره» که قرار است با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» در 2بخش هنری و ادبی برگزار شود، تا ۲۰ فروردین ‌ماه۱۴۰۰ تمدید شد.