• چهار شنبه 6 اسفند 1399
  • الأرْبِعَاء 12 رجب 1442
  • 2021 Feb 24

دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شد

کادر درمان بیمارستان‌های دولتی تهران می‌گویند در روزهای گذشته با افزایش قابل توجه میزان مراجعه بیماران سرپایی و بستری کرونا مواجه بوده‌اند
6روز پس از یک‌سالگی کرونا در ایران، شیوع ویروس، بار دیگر روند صعودی به‌خود گرفته است؛ تا جایی که روز گذشته براساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت و با استناد به میزان افرادی که به بیمارستان مراجعه داشته‌اند، 8هزارو330مورد جدید ابتلا ثبت شده و 91نفر هم جانشان را از دست داده‌اند.
خبرنگار همشهری با حضور در چند خط اصلی تاکسیرانی تهران، پای درد دل تعدادی از تاکسیرانان نشست

وضعیت نارنجی ناوگان زرد

کرونا که به کشور آمد، کمتر کسی جرأت می‌کرد سوار تاکسی شود.

چراغ راه مردان سیاست

در قرآن کریم 102بار کلمه ولد، ولادت و مولود ذکر شده که یکی از مصداق‌های بارز آن حضرت‌علیع است که در کعبه به‌ دنیا آمدند و این، موضوع بی‌بدیلی بود که هرگز تکرار نشد.

سراوان 48 ساعت بعد از حادثه

اعتراض‌ها و درگیری‌های اخیر در مرز سراوان در دو سه روز گذشته بازتاب‌ گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و اخبار و شایعه‌های مختلفی پیرامون علل حادثه و تعداد کشته‌ها و مجروحان آن منتشر شد؛ ماجرایی که با تجمع تعداد زیادی از جمعیت سوخت‌برهایی که در منطقه مرزی شمسر حضور داشتند، آغاز و تنش‌ها حتی به فرمانداری سراوان هم کشیده شد.

شرط احیای سفره کارگران

با رأی مثبت کمیته مزد به هزینه معیشت ۶میلیون‌و۸۹۵ هزارتومانی خانوارهای کارگری، عملا تحمیل هزینه حدود 2میلیون تومانی به خانوارهای کارگری در سال99 تأیید شد.

شکوه یک خداحافظی در هندبال زنان

پایان 20سال بازی در اوج. این پایان با اشک و لبخند همراه بود. شیدا فلاح با اشک‌هایی که ریخت، در یاد هندبالی‌ها می‌ماند؛ در قابی که تیر دروازه را می‌بوسد و اشک می‌ریزد؛ در قابی که روی دستان هم‌تیمی‌هایش و در فضا معلق است و پیراهن آخرین تیم را روی صورتش کشیده تا اشک‌هایش دیده نشود.

یک مجلسی تجمع را خراب کرد

گل‌محمدی: نیم‌فصل دوم از این هم بهتر می‌شویم

تأمین نیازآبی 6 استان با آب دریا