17
چهار شنبه 6 اسفند 1399
شماره 8168
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زمستان بازگشت‌ها

فعلاً همه دارند به تیم‌های سابق‌شان برمی‌گردند
نقل‌و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران شروع شده و باشگاه‌ها در حال رفع نقاط ضعف‌شان هستند.
ویژه
جمعی از تولیدکنندگان، باشگاهداران، مربیان، قهرمانان ملی و فعالان صنعت اسب در بیانیه‌ای که به وزیر جهاد کشاورزی نوشته‌اند به تصمیم‌ یکی از معاونت‌های این وزارتخانه معترض شده‌اند.
مهدی قائدی تصمیم گرفته تا زمانی که مشکلش حل نشود در تمرینات استقلال شرکت نکند.
عکس خبر/ ورزشی
رئال مادرید با زیدان که بیشترین تلفات و مصدوم را بین همه تیم‌های بزرگ اروپایی در این فصل با 41مصدوم دارد، امشب برای بازی رفت نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازیکنان زیادی برای فرستادن به زمین در اختیار ندارد.
علی کفاشیان، رئیس و نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید برنامه تلویزیونی نامزدهای ریاست فدراسیون را ندیده است. به اعتقاد او، این انتخابات با ‌وجود تغییرات در اساسنامه و حضور افراد فوتبالی اصلا خاص نیست و مثل مجامع قبلی است.
پایان 20سال بازی در اوج. این پایان با اشک و لبخند همراه بود. شیدا فلاح با اشک‌هایی که ریخت، در یاد هندبالی‌ها می‌ماند؛ در قابی که تیر دروازه را می‌بوسد و اشک می‌ریزد؛ در قابی که روی دستان هم‌تیمی‌هایش و در فضا معلق است و پیراهن آخرین تیم را روی صورتش کشیده تا اشک‌هایش دیده نشود.

بازی ضعیف تلویزیون در زمین فوتبال

همزمان با جلوگیری از پخش گفت‌وگوی علی کریمی ویژه‌برنامه‌ای با حضور 3کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال از تلویزیون پخش شد که شباهتی به مناظره‌های انتخاباتی نداشت
بیشتر شبکه‌های تلویزیونی‌ از ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال منع شده بودند لابد برای اینکه شبکه3 بتواند به تنهایی در این زمین ترکتازی کند. خروجی شبکه3 اما ناامیدکننده بود؛ یک برنامه ضبط شده بی‌روح که شباهتی به مناظره‌ نداشت.
یک مجلسی تجمع را خراب کرد

یک مجلسی تجمع را خراب کرد

تعدادی از بوقچی‌ها به معترضان که علیه فکری شعار می‌دادند حمله بردند
«هوادار به هوش باش، در روزهای اخیر در برخی رسانه‌های مجازی خبری مبنی بر تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی منتشر شده که باشگاه استقلال به این وسیله به هواداران دلسوز و عاشق خود اعلام می‌کند این تجمع غیرقانونی است.
گل‌محمدی: نیم‌فصل دوم از این هم بهتر می‌شویم
گل‌محمدی: نیم‌فصل دوم از این هم بهتر می‌شویم
سرمربی پرسپولیس از روزهای سخت و حاشیه‌هایی که با برخی اعضای هیأت‌مدیره داشت عبور کرده است. او می‌گوید: دیگر دوست ندارم به عقب برگردم
یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول فشار فراوانی را تحمل کرد.
بسیاری بر این باورند که اگر محمود فکری به هر دلیلی از استقلال جدا شود، فرهاد مجیدی مح0تمل‌ترین گزینه برای جانشینی  او خ0واهد بود.

نقل قول

مارکو فان باستن: «هالند، لواندوفسکی جدید نیست بلکه از او بهتر است.»

نکته بازی / اصلاً از این بهتر نمی‌شود

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم گفته:«اوضاع خیلی خوب است و به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد».

آماربازی

متریکا
اگر بالا بودن تعداد شوت‌ها را ملاک تهاجمی بودن یک تیم فرض کنیم، گل‌گهر سیرجان هجومی‌ترین تیم لیگ بیستم در نیم‌فصل اول بوده است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
چند روز پیش خبر دادند وزارت ورزش لباس آکروژیم زنان را برای حضور در مسابقات بین‌المللی تأیید کرده است. سایت و کانال تلگرامی وزارت ورزش هم به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون ژیمناستیک این خبر را منتشر کردند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8168