24
دو شنبه 4 اسفند 1399
شماره 8166
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیشگیری از ورود به کشور با تست‌جعلی

دغدغه
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تفاهم وزارت امور‌خارجه با وزارت بهداشت مبنی بر تعیین آزمایشگاه‌های معتبر در خارج از کشور مبنی بر صدور تست کرونای سه‌برگه برای مسافران خارجی خبر داد.
ویژه
جامعه‌شناس‌ها و روانشناس‌ها مشغول بررسی تبعات منفی رواج مهریه‌های هنگفت و چند صد و چند هزار سکه‌ای بودند که خبر رسید مهریه‌های بیت‌کوینی و ساتوشی هم در راه هستند.
کشور‌های گوناگون با هدف حفظ فرهنگ و آثار ملموس و غیرملموس فرهنگی خود در پی ثبت جهانی این آثار در فهرست میراث یونسکو هستند.
«بسیار سفر باید تا پخته شود خامی». این مصرع به‌طور حتم در دورانی گفته شده که نه اپیدمی کرونایی دامنگیر جامعه بوده و نه خبری از پروتکل‌های بهداشتی منع‌کننده سیر و سیاحت بوده است؛ زیرا این روزها بسیار سفر، دقیقاً مصداق بسیار شدن ریسک مرگ‌ومیر کرونایی است.
دنیا کوچک‌تر از آن است که گم‌شده‌ای را در آن یافته باشی
در یکی،دو روز گذشته و همزمان با مانور سراسری شرکت‌های توزیع نیروی برق  کشور، نیروهای عملیاتی برق تهران در سطح مناطق ۲۲گانه، ضمن شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، اقدام به قطع برق این مراکز و همچنین قطع انشعاب‌های غیرمجاز برخی از تابلوهای تبلیغاتی کردند.
گروهی از محققان بین‌المللی اعلام کرده‌اند سوخت‌های فسیلی مثل بنزین حتی اگر مشتعل هم نشوند می‌توانند باعث آلودگی هوای شهری شوند.

اول آخر

عبور از مناطق صعب العبور روستایی در ارتفاعات ترکیه برای واکسیناسیون اهالی بالای 65 سال

ما بی‌شماریم

همه‌جای دنیا از بلاروس و مقدونیه گرفته تا بورکینافاسو و ماداگاسکار، یا حتی در دورافتاده‌ترین جزایر هم اگر فارسی صحبت کنید، باز یک هموطن پیدا می‌شود که به فارسی جوابتان را بدهد.
عدد خبر
202میلیون دز واکسن کرونا تا‌کنون در جهان تزریق شده است. این آمار در مرکز داده‌های ردیاب واکسن بلومبرگ منتشر شده است.

انجامش‌بده/تماشا

حراج پایان سال نمایشگاه گروهی عکس

ما ماندیم و دنیای آدم‌ها

روشنفکری در خیابان
دنیای عجیبی شده همشهری! کافیه که مثل من روزی یکی،دوساعت توی مترو باشی تا دنیایی از ماجراهای مختلف جلوی چشم‌هایت رژه بروند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شهری که خاطره نداشته باشد، هویت ندارد. شهری که هویت ندارد، دلبستگی ندارد. شهری که دلبستگی نداشته باشد، ماندگاری ندارد. شهری که ماندگاری نداشته باشد، شهروندانش نسبت به آن احساس تعلق و وابستگی نمی‌کنند.
شکنندگی‌ِ انسان است که عشق را پدید می‌آورد. اما شکنندگی کافی نیست. اتکا به‌خود و با فاصله به‌خود نگریستن باید آن را تکمیل کند.
وبینار ششمین کنگره بین‌المللی سینمای ایران در اسپانیا با حضور کارشناسان و پژوهشگران از ایران و 3کشور اروپایی و آمریکای جنوبی از پنجم تا هفتم اسفند برگزار می‌شود.