06
دو شنبه 4 اسفند 1399
شماره 8166
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خسارت 100میلیارد ریالی تندباد در نوشهر

خبر آخر
روستاها و شهرهای بخش کوهستانی کجور در نوشهر با وقوع تندباد در آخرین روزهای بهمن متحمل خسارت مالی در بخش‌های مسکونی، کشاورزی و دامداری شدند؛ خسارتی که فرماندار نوشهر مجموع آن را ۱۰۱میلیارد ‌و۲۵۰میلیون ریال عنوان می‌کند.
ویژه
در آذربایجان‌شرقی برف و کولاک موجب مسدود شدن راه‌های روستایی شده و کرمان این تجربه را با گرد‌وغبار و وقوع توفان شن داشته است.
زلزله هفته گذشته سی‌سخت در کهگیلویه‌و بویراحمد، 2محرومیت دیرینه این شهر در مرکز شهرستان دنا را یادآوری کرد؛ جاده با دسترسی مناسب و بیمارستان.
وضعیت خوزستان بحرانی‌ شد

نیاز فوری استان‌ها به کیت‌ تشخیص ویروس انگلیسی

همشهری در گفت‌وگو با مدیرکل آزمایشگاه مرجع کشور و مسئولان 11 استان وضعیت توزیع کیت‌های تشخیص سریع کرونای انگلیسی را بررسی کرد
گزارش
علاوه بر قزوین، البرز، فارس، قشم، تهران و ایلام و البته کاشان با علوم‌پزشکی مجزا از استان اصفهان که طی روزهای اخیر موارد مثبت ابتلا به کرونای جهش‌یافته را گزارش کردند، شرایط در خوزستان بحرانی تر شده است و کرونای انگلیسی در شهرهای این استان جولان می‌دهد.
گشایش ریلی در شاهرود و گلستان

گشایش ریلی در شاهرود و گلستان

راه‌آهن اینچه‌برون - شاهرود ردیف بودجه گرفت و احداث آن کوتاه شدن مسیر، دسترسی بهتر، صرفه‌جویی زمانی و کاهش هزینه ارسال بار را برای هر دو منطقه رقم خواهد زد .
خواب تریلی‌ها در برف آذربایجان‌شرقی
خواب تریلی‌ها در برف آذربایجان‌شرقی
بارش برف و کولاک راه ارتباطی 120روستای مرند، ورزقان، جلفا، شبستر، هشترود، چاراویماق، بستان‌آباد، اهر، سراب، میانه و مراغه در آذربایجان‌شرقی را مسدود کرده بود که طبق اعلام راهداری استان، اغلب آنها تا پایان روز گذشته یکشنبه بازگشایی شد.