25
شنبه 29 خرداد 1400
شماره 8247
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
در سال‌های گذشته پارک‌ها و فضاهای تفریحی و فرهنگی بسیاری در کرج ساخته شد، اما یکی از بزرگترین اشکالاتی که به ساخت این تفریح‌گاه‌ها گرفته می‌شود، نبود نماد و نشانه از استانی است که عنوان ایران کوچک را یدک می‌کشد
سال‌های اخیر بارها و بارها شاهد حضور فزاینده آفرود موتور و اتومبیل‌سواران در مناطق حساس طبیعت و به ویژه پیکر الوند بوده‌ایم و به نوعی کوهستان الوند به یک قطب آفرودسواری در کشور تبدیل شده است.

زریوار را حفظ کنیم

تالاب آب شیرین زریبار زریوار در 130 کیلومتری شمال غربی سنندج و ۳ کیلومتری غرب مریوان از مکان‌های دیدنی و گردشگری کردستان است.
خاموشی قم در صورت ادامه روند مصرف‌ برق

خاموشی قم در صورت ادامه روند مصرف‌ برق

هنوز تابستان نیامده، قطعی برق در قم شروع شد. سال گذشته مدیرعامل شرکت برق این استان ابراز امیدواری کرد که تابستان 1400 خاموشی برق به صفر برسد.
آغاز ساماندهی مرغداری‌های کشور از آذربایجان شرقی
آغاز ساماندهی مرغداری‌های کشور از آذربایجان شرقی
اجرای روش تولیدی‌های قراردادی، مرغداری‌های غیرمجاز را تحت کنترل و ساماندهی دولت قرار می‌ دهد
بنا بر اعلام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ واحد فعال در زمینه تولید مرغ گوشتی و تعداد ۱۸۰ واحد فعال تولید تخم مرغ در استان مشغول فعالیت هستند
طرح ملی تاپ یا طرح ملی توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار از 2سال پیش در تهران، البرز، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان کلید خورد و با گذشت 2سال از اجرای طرح، استان‌های زیادی به آن پیوسته‌اند.
PDF استانی
کوتاه استانی
یک دهه خشکسالی و کاهش بارندگی موجب شده است استان چهارمحال و بختیاری توان حفظ جایگاه گذشته خود در تولید محصولات کشاورزی را نداشته باشد.
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.