02
پنج شنبه 31 فروردین 1402
شماره 8753
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت...
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیروز در حاشیه نشست هیأت‌دولت، درجمع خبرنگاران اعلام کرد روند مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحال پیشرفت است .
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه با بازماندگان قربانیان سانحه هواپیمای اوکراینی ارتباط برقرار کرده‌ایم، اعلام کرد از طریق سازوکارهایی که در دولت طراحی شده، بخشی از غرامت به بازماندگان پرداخت می‌شود.

سانسور تصویر واقعی جامعه ایرانی

10 دلیلی که ثابت می‌کند دشمنان می‌کوشند روایت وارونه‌ای ازاعتقادات دینی و انقلابی مردم ایران ارائه کنند
گزارش
ایجاد «بدبینی» در کشور، یکی از اصلی‌ترین راهبردهای دشمنان ایران طی دهه‌های اخیر بوده‌است و در مقاطع مختلف، از ابزارهای گوناگون برای ایجاد شبهه در این زمینه استفاده‌ کردند؛ رویکردی که در ماه‌های اخیر القای دروغ «روی‌گردانی مردم ایران از دین و انقلاب» را در دستورکار خود قرار داده‌است.

خطای راهبردی باکو

با وجود اینکه در هفته‌های اخیر، ایران رویکرد «تنش‌زدایی» را در مواجهه با فضاسازی‌های جمهوری‌آذربایجان درپیش گرفته‌است، اما به‌نظر می‌رسد مسئولان باکو همچنان درمسیر افزایش تنش‌ها با تهران گام برمی‌دارند.
سرنوشت شفافیت آرا در مجلس
طبیعی‌ است اگر فردی را به‌عنوان وکیل خود انتخاب می‌کنید تا به نمایندگی از شما، در موضوعی تصمیم بگیرد، تمایل دارید کاملا خبردار شوید که او در حکم نمایندگی شما مشغول چه فعالیت‌هایی است.
توئیتر