02
شنبه 21 آبان 1401
شماره 8636
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشدار ایران درباره سوءاستفاده از‌سازمان‌های بین‌المللی

سیاست خارجی
تلاش‌های اخیر برخی دولت‌های غربی و به‌ویژه آمریکا برای سوءاستفاده از سازوکارهای بین‌المللی باهدف تحت‌فشار قرار دادن جمهوری‌اسلامی با واکنش قاطع ایران مواجه شد.
ویژه
نامه ۲۲۷نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس قوه‌قضاییه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود، از اساس جعلی و دروغ است.
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب‌الوقوع هیأت بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های روسیه به‌منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبرداد.
نظامی
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.
رئیس‌جمهور در اجتماع مردم پاکدشت:

توطئه بی‌ثبات‌سازی کشور شکست خورد

دولت
رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود که از آبان‌ماه کلید خورده است، پنجشنبه در جمع مردم شهرستان پاکدشت تهران به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: وقتی دشمن دید به‌رغم همه خباثت‌‌ها و کارشکنی‌ها کشور راه پیشرفت را طی می‌کند، به فکر ایجاد بلوا و آشوب در کشور افتاد.

ادعاهای باکو حقوقی نیست

جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر موج تازه‌ای از فضاسازی‌ها علیه ایران را آغاز کرده‎است و با تحرکات خود در زمینه ایجاد تغییرات ژئوپلیتیک در جغرافیای منطقه، ‌درحال تنش‌آفرینی دوباره در حوزه مرزهای شمالی جمهوری اسلامی در قفقازجنوبی ‌است.
موشک هایپرسونیک سپاه در انتظار رونمایی
انتشار خبر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک ازسوی نیروی هوافضای سپاه با واکنش‌های گسترده‌ای در محافل سیاسی داخلی و جهانی و همچنین شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بسیاری از مشکلات امروز و اعتراض‌هایی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.