• شنبه 21 آبان 1401
  • السَّبْت 17 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 12

سوت قطار در خاش پیچید

قطعه خاش-زاهدان از خط ریلی چابهار-زاهدان به بهره‌برداری رسید تا با تکمیل سایر خطوط کلان ریلی امکان ترانزیت از چابهار تا فنلاند و مدیترانه فراهم ‌شود
بنا بر آمار ارائه شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل، 63.112کیلومتر مسیر ریلی در کشور در دست مطالعه و 3.276کیلومتر مسیر ریلی در دست اجراست که از نگاه مسئولان می‌توان یکی از مهم‌ترین آنها را خط ریلی چابهار-خاش-زاهدان دانست ؛ خطی که قرار است کریدور ریلی شرق را ایجاد کند.

تهران به استقبال جام‌جهانی رفت

تیم‌ملی فوتبال، طی یکی، 2روز آینده، عازم قطر می‌شود تا در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت کند. با سفر ملی‌پوشان از تهران. دعای مردم کشور بدرقه راه‌شان خواهد بود؛ تهران هم آماده برگزاری مراسم مرتبط با جام‌جهانی2022 برای شهروندان شده است.

مقابله با لذت دروغ در اغتشاشات

روز روشن را می‌گویند شب است و عده‌ای باور می‌کنند. در کشته‌سازی‌ خیال‌انگیز دچار جنون شدند و همچنان ادامه می‌دهند؛ چرا؟

تصمیم نهایی درباره جام‌جهانی در سینما

پخش مسابقات ‌ با بلیت ۴۵ هزار تومانی
آیا امکان پخش مسابقات جام‌جهانی در سینماها وجود دارد؟

موشک هایپرسونیک سپاه در انتظار رونمایی

انتشار خبر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک ازسوی نیروی هوافضای سپاه با واکنش‌های گسترده‌ای در محافل سیاسی داخلی و جهانی و همچنین شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

ترسیده‌اند؛ مرتب پیغام می‌دهند «نزنید»

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عقب نشینی بازارهای طلا و ارز

به‌دنبال رشد افراطی قیمت ارز در بازار آزاد در مبادلات هفته گذشته تحت‌تأثیر اقدامات کنترلی بانک مرکزی قیمت طلا و ارز در آخر هفته، عقب‌نشینی کرد به‌طوری که قیمت هر دلار آمریکا 4.5درصد و قیمت هر سکه طرح قدیم 5درصد نزول را تجربه کرد.

عروسک‌های جام‌های جهانی از ۱۹۶۶ انگلستان تا ۲۰۲۲ قطر