19
یکشنبه 2 دی 1397
شماره 7559
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هیأت پارلمانی فلسطین روز گذشته با علی لاریجانی دیدار کرد و محمود الزهار، رئیس این هیأت از لاریجانی برای سفر به نوار غزه دعوت کرد.
حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن در توییتی گزارش خبری روزنامه الجریده کویت که مدعی شده بود در هفته‌های گذشته مقاماتی از ایران و آمریکا محرمانه در لندن بر سر موضوع یمن مذاکره‌ کرده‌اند را قویا تکذیب کرد.
محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه نشست حقوقی کاربردی مؤسسه آموزش عالی شهید قدوسی ‌در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه آیا خبر انتخاب ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، صحت دارد یا خیر؟ گفت: فعلا فضای مجازی است و تا به فضای حقیقی تبدیل شود، طول می‌کشد.

عاقبت سیاه سلطان قیر

قضایی
یکی دیگر از مفسدین اقتصادی روز گذشته بالای چوبه دار رفت. این سومین اعدام مفسدان اقتصادی در 2 ماه اخیر است. 23آبان‌ماه وحید مظلومین که به او سلطان سکه می‌گفتند و محمد اسماعیل قاسمی معروف به محمد سالم هم به‌خاطر اخلال در نظام اقتصادی در ماجراهای اخیر نوسانات ارز و سکه اعدام شده بودند.
شکایت از نماینده سراوان

شکایت از نماینده سراوان

یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفته است تعدادی از نمایندگان از محمد باسط درازهی نماینده سراوان شکایتی را مطرح کردند که در جلسه هفته جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بازگشت حمله به دولت از تریبون‌های رسمی
نمایندگان مشهد و اصفهان حلقه پویای منتقدان دولت در بهارستان را تشکیل می‌دهند و خطیب‌های نمازجمعه 2 استان نیز در بیان انتقادات‌شان صراحت لهجه دارند
بعد از مشهد، اصفهان هم بلندگوی منتقدان دولت شده و حلقه قوی منتقدان دولتش در بهارستان و نزدیکی فکری و عملکردی آنها با نمایندگان خراسان رضوی سبب شده است که حالا اصفهانی‌ها هم در نقد دولت استرات‍ژی مشابهی با مشهدی‌ها داشته باشند؛ استرات‍ژی‌ای که صدای مشترکی در تریبون‌های نمازجمعه 2 استان دارد و پژواکش در مجلس به اقدامات مشابهی منجر می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
خبرگزاری فارس روز گذشته در اقدامی عجیب نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه CFT را لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم که تقریبا 50روز قبل اعلام شده است، منتشر کرد.