19
دو شنبه 19 آذر 1397
شماره 7548
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درگیری استان‌ها بر سر آب/محاکمه سلطان سکه شفاف نبود/افزایش احتمالی20نماینده/انتقاد فرمانده مرزبانی از یک نماینده
سخنگوی وزارت خارجه درخصوص ادعای برخی رسانه‌ها که ایران پیشنهاد حضور هیأتی برای شرکت در مذاکرات یمنی‌ها در استکهلم را داده است، گفت: مشورت‌های استکهلم ماهیت یمنی- یمنی دارد و ایران از آغاز بحران یمن از جمله در بند سوم طرح وزیر خارجه بر ضرورت انجام گفت‌وگوهای یمنی- یمنی به دور از دخالت بیگانگان تأکید داشته است.
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه این هیأت، بندهایی از اصلاحات پیشنهادی درباره قانون انتخابات مجلس خبرگان به تصویب رسید.
سیاست خارجی
دفتر نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق با سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان در بغداد دیدار و در رابطه با برخی مسائل ازجمله تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بحث و گفت‌وگو کرده است.
نشست اتحاد ملت برای بررسی قانون منع به کارگیری بازنشستگان برگزار شد

اذعان به اشتباه

حیدری: تصویب این طرح شتابزده بود و 2بار این موضوع را به عارف گوشزد کردم / موسوی: 27جلسه در کمیسیون اجتماعی برای تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان برگزار کردیم
احزاب
2نماینده از اعضای فراکسیون امید مجلس روز گذشته در دفتر حزب اتحاد ملت به بازخوانی روند تصویب اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تبعات آن پرداختند؛ غلامرضا حیدری نماینده تهران گفته که تصویب این طرح شتاب‌زده بوده است.