26
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
شماره 7373
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

کافه مجلس
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیروز با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد
گزارش
یک روز پس از اظهارات رئیس‌جمهور در تفکیک وزرای دولت به افراد امیدوار و ناامید، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت نشانه‌های شفاف‌تری از این وزرا در کابینه به‌دست داد و آدرس این وزیران را به اشاراتی مشخص کرد.
بهرام سرمست، مدیرکل سیاسی وزیر کشور در نشست خبری گفت: براساس پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته و به دستور مقام عالی وزارت و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب2 میلیاردتومان در نظر گرفته شده که قرار است به خانه احزاب ایران اختصاص پیدا کند
اسحاق جهانگیری بر اهمیت ورزش زنان و فراهم‌شدن شرایط برای حضور بیشتر ورزشکاران زن مسلمان در مجامع ورزشی تأکید کرد و گفت: تمهیدات لازم باید برای حضور گسترده‌تر بانوان ورزشکار در مسابقات ورزشی فراهم شود.
علی مطهری در گفت‌وگو با همشهری از رفتار شهید مطهری با مخالفان سخن گفت

الگوی گفت‌وگو با مخالف

گفت‌وگو
شهید مطهری در تاریخ انقلاب اسلامی چهره‌ای از خود به ثبت رسانده که درباره مسائل سیاسی روز کشور دغدغه مند بوده و سعی می‌کرده در گفتمان سیاسی و اجتماعی زمانه خویش تأثیر‌گذار باشد.
آمادگی برای کمک به مسلمانان روهینگیا

آمادگی برای کمک به مسلمانان روهینگیا

علی لاریجانی با فیاض حسین، دبیر کل حزب کارگران بنگلادش و نماینده مجلس این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
خبر خوش کدخدایی درباره قانون انتخابات
خبر خوش کدخدایی درباره قانون انتخابات
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قرار است با برگزاری جلسه نهایی کمیته مشترک دولت، مجلس و این شورا، متن نهایی قانون جامع انتخابات برای پیگیری و بررسی بیشتر به مجلس ارائه شود.