12
یکشنبه 29 بهمن 1396
شماره 7325
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درگیری لفظی بوشهری‌ها و گیلانی‌ها در جلسه علنی دیروز بهارستان حاشیه ساز شد.
محمدجواد ابطحی، یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از لاریجانی خواست تا توضیحاتی درباره آنچه رفت‌وآمد یک جاسوس سازمان سیای آمریکایی به خانه سیدامامی خواند، ارائه دهد.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس گفت:« مسئولان قضایی و امنیتی وعده رفع حصر تا پایان سال را داده‌اند.»
با طرح مجلس برای تسهیل تجمعات؛

اعتراض آسان می‌شود

گزارش
نمایندگان مجلس با استقبال از ایده برگزاری تجمعات اعتراضی مردم، نهادها و صنف‌ها در فضای مقابل مجلس، ساماندهی و قانونمند کردن تجمعات را گامی مثبت در جهت توجه به نیازها و خواسته‌های مردم دانستند.
دلیل رفتارهای دوگانه نمایندگان

دلیل رفتارهای دوگانه نمایندگان

قطعا یکی از انتقادهایی که به ما می‌شود و به‌نظرم انتقاد منطقی و قابل‌قبولی است، همین رأی کامل اصلاح‌طلبان به آقای کدخدایی است.
قرائت امام از اسلام در تقابل با آزادی نبود
قرائت امام از اسلام در تقابل با آزادی نبود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مقدم طی سخنانی در مراسم دهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله‌محمدرضا توسلی گفت:« امام قرائتی از اسلام را مطرح کرد که در تقابل با آزادی نبود.
3چهره اقتصادی دولت به منظور قانع کردن طراحان طرح سوال از رئیس جمهور هفته آینده به مجلس خواهند رفت تا با توضیحاتشان شاید 76 نماینده طراح سوال را برای پس گرفت امضاهایشان قانع کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با استقبال از انتصاب محمدحسن ابوترابی‌فرد به امامت جمعه تهران این سؤال را مطرح کرده که چرا با وجودجمعیت 10میلیون نفری تهران، فقط 20هزار نفر در نمازجمعه شرکت می‎کنند؟