29
یکشنبه 29 بهمن 1396
شماره 7325
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قصاص؛ مجازات 3جنایت

دادسرا
مرد جوان به اتهام قتل دختر مورد علاقه‌اش پای چوبه دار رفت و قصاص شد. این متهم پیش از این، مادر و خواهرش را به قتل رسانده و بیمار روانی شناخته شده‌بود.
ویژه
مجرم سابقه‌دار که با سوء‌استفاده از شلوغی ایستگاه‌های اتوبوس بی‌آرتی در روزهای آخر سال دست به جیب‌بری از مسافران می‌زد، دستگیر شد.
تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ دانشجوی پزشکی در کشور بلاروس، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7/2ریشتر، جنوب‌ غربی مکزیک را لرزاند. قدرت این زلزله به حدی بود که در پایتخت مکزیک که در 350کیلومتری کانون زلزله قرار دارد نیز احساس شد.
یادداشت
22‌ماه بعد از قتل ستایش، دختر شش‌ساله افغان به‌دست پسر همسایه‌شان در خیرآباد ورامین، پدر و مادرش صاحب دختری شدند که نام او را نیایش گذاشتند.

جراحی کم‌سابقه برای نجات پسربچه بازیگوش

هر چند پزشکان از زنده‌ماندن پسربچه قطع امید کرده بودند اما او به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت
داخلی
پزشک خوزستانی در جریان جراحی کم سابقه پسر بچه بازیگوشی را که میخی 5سانتی‌متری به قلبش فرو رفته بود از مرگ نجات داد. این پسر 5ساله در شرایطی از این حادثه هولناک جان سالم به در برد که پزشکان ابتدا از زنده ماندن وی قطع امید کرده بودند.
هلال احمر
15کوهنورد زنجانی که در ارتفاعات شهرستان طارم گرفتار برف و کولاک شده بودند پس از 18ساعت سرگردانی نجات یافتند. در این حادثه یکی از کوهنوردان به‌دلیل سقوط از کوه، جان باخت و بقیه از خطر مرگ گریختند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سارقی مسلح با یورش به بانکی در مشهد حدود یک میلیون تومان سرقت کرد.
یکی از عمده‌ترین معضلاتی که در ماه‌های پایانی سال گریبان کارگران قراردادی را می‌گیرد، بحث اتمام قرارداد‌هاست. کارگرانی که با قراردادهای موقت به‌کار مشغولند پس از اتمام قراردادشان باید نگران این باشند که آیا این بار قراردادشان تمدید می‌شود یا اینکه شرکت‌ها و سازمان‌ها به بهانه تعدیل نیرو و کمبود نقدینگی و هزار بهانه دیگر عذرشان را می‌خواهند.