4
یکشنبه 29 بهمن 1396
شماره 7325
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی در مدارس ممنوع شد

دریچه
دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون ورودی مدارس خاص غیردولتی متوسطه اول گفت: مسئولان ذیربط با هماهنگی خود مدیران مدارس چاره‌اندیشی کرده‌اند تا آنها نیز همانند مدارس سمپاد و نمونه دولتی آزمونی برگزار نکنند، بنابراین مدارس خاص غیردولتی در سال آینده آزمون نخواهند داشت.
ویژه
سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: تا‌کنون بیش از۳۰ هزار نفر اطلاعات خود را در فراخوان ثبت نام حج ۹۷ تکمیل کرده‌اند.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش میل و گرایش به اعتیاد در کشور خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر تعداد سمن‌های فعال مبارزه با اعتیاد ۲ برابر شده است.

زندگی زلزله‌زدگان زیر آب رفت

زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب بعد از 3روز بارانی که هنوز ادامه دارد از مشکلاتشان به همشهری می‌گویند
گزارش
الوند خروشان شده، خشمگین است. دیشب سیلاب جانش را به لب رساند. دیگر چشمش بی‌بی‌مریم را ندید. همینطور وحشت رضا، هدیه، مازیار، پگاه و کوچولوهای دیگر را. الوند یک رودخانه است. حق دارد بعد از 50ساعت باران یک‌نفس بخروشد و در بستر خشک دیروز، امروز به تاخت بتازد.

۵ جرم اول کشور مربوط به خشونت است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه ۵ مورد از ۱۰ جرم اول کشور مربوط به خشونت است،  گفت: باید فرهنگ صبر و مهربانی در جامعه ترویج داده شود.
جبران بدهی بیمه سلامت در گرو تخصیص 7هزارو 500میلیارد تومان بودجه
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان تا پایان سال حدود 9هزار میلیارد تومان بدهی خواهد داشت که با حمایت مجلس و تخصیص 7هزار و 500میلیارد تومان در بودجه سال 97،  بخش قابل توجهی از بدهی‌های این سازمان پرداخت خواهد شد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات کسر خدمت 20هزار نفر از فرزندان ایثارگران، رزمندگان و آزادگان را تشریح کرد.