• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23274
+
-

کوتاه از اقتصاد | اقتصاد

  ثبت سفارش ملاک تخصیص ارز نیست

به گزارش میزان، محمدرضا مودودی معاون سازمان توسعه تجارت از دستور جدید وزیر صنعت درباره اختصاص ارز به کالاهای ثبت سفارش شده خبر داد و گفت: ارز تنها به کالا‌هایی که در اولویت‌بندی قرار داشته باشند، پرداخت می‌شود.

  آب معدنی گران می‌شود

به گزارش ایسنا، پیمان فروهر دبیر انجمن تولید‌کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از افزایش ۳۶۰‌درصدی قیمت مواداولیه تولید بطری نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و اعلام کرد: هرچند در ابتدای سال قیمت‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته اما با توجه به شرایط فعلی باید منتظر افزایش قیمت مجدد آب‌های معدنی و آشامیدنی باشیم.

  قیمت تصاعدی برق و آب پرمصرف‌ها

به گزارش همشهری، رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: ما دوست نداریم با ابزار قیمت، مشترکین آب و برق را جریمه کنیم اما درصورت تداوم این وضعیت بهای آب و برق مصرفی پرمصرف‌ها تصاعدی محاسبه خواهد شد.

  کاهش 40درصدی صادرات نفت به کره‌جنوبی

اداره گمرک کره‌جنوبی اعلام کرد: واردات نفت این کشور از ایران در‌ ماه گذشته میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد.

  پروازهای نجف در بغداد می‌نشیند

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درخصوص توقف پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف، اعلام کرد: توقف پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف به‌معنای توقف پرواز به عراق نیست اما پرواز‌های شهر نجف به‌دلیل ممنوعیت‌های پیش‌آمده در شهر بغداد به زمین می‌نشیند.
 
  تحویل پژو 2008 به مشتریان

به گزارش همشهری محمدرضا معتمد مدیرعامل شرکت ایکاپ ضمن عذرخواهی از مشتریان 2008 به دلیل دیرکرد در تحویل خودروهای ثبت نامی با بیان این مطلب اعلام کرد:  این شرکت متعهد به تحویل تمامی خودروهای 2008 ثبت نامی شده است و مشتریان نگرانی درباره تولید و تحویل محصول نداشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید