• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 5 تیر 1397
کد مطلب : 20939
+
-

اولین تمرین استقلال 97 با یک لشگر غایب

شفر از ماجرای پاسپورتش شاکی است

اولین تمرین استقلال 97 با یک لشگر غایب

آبی‌پوشان تهرانی بعد از چند هفته استراحت سرانجام برای فصل جدید استارت زدند و نخستین تمرین ظهر دیروز در زمین مجموعه نوبنیاد برگزار شد. جابر انصاری، سرور جپاروف، علی قربانی، بهنام برزای، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سید‌حسین حسینی، فرشید باقری و مامه تیام غایبان تمرین دیروز بودند. ابراهیمی، منتظری، چشمی و حسینی در اردوی تیم‌ملی در جام‌جهانی روسیه حضور دارند، قرارداد تیام، جپاروف، باقری و وریا غفوری هم تمدید نشده است و آنها خواستار تسویه حساب سال گذشته شده‌اند. برزای، قربانی و انصاری هم گفته می‌شود در لیست خروج قرار دارند، هر چند که انصاری یک فصل دیگر قرارداد دارد و به مسئولان استقلال گفته که امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد. حسین حسینی هم به‌دلایل نامعلوم در تمرین حضور نداشت.
    غیبت 3بازیکن جدید
پیش از آغاز تمرین، وینفرد شفر جلسه‌ کوتاهی با بازیکنان برگزار کرد. او به بازیکنان جدید حضورشان را در استقلال خوش‌آمد گفت و برای‌شان آرزوی موفقیت کرد. از بازیکنان جدید، میثم تیموری، روح‌الله باقری، امید سام‌کن و چند بازیکن جوان که به استقلال پیوسته‌اند، در تمرین حضور داشتند، اما خبری از فرشاد محمدی‌مهر، اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر نبود. از بازیکنان سال گذشته نیز می‌توان به مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی و میلاد زکی‌پور اشاره کرد که در تمرین شرکت کرده بودند.
    سر و صدای عجیب
هنگامی که شفر در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد سر و صدای عجیبی در اطراف رختکن تیم استقلال به‌وجود آمده بود. ظاهرا مسئولان ورزشگاه صنایع دفاع در حال ترمیم بعضی از نقاط رختکن هستند و به همین علت برخی از کارگران مشغول کار در این محوطه بودند که سر و صدای عجیب همه را کلافه کرده بود. وقتی شفر به محل تمرین رسیداز مسئولان زمین ورزشگاه صنایع دفاع خواست تا کار کارگران 
تعطیل شود.
    طاهری و نامداری هم بودند
بیژن طاهری، اشکان نامداری و میگوئیل از دستیاران شفر در تمرین بودند، اما سانیاک و ساشا، پسر شفر در تمرین دیده نشدند. با اعلام شفر، مربی بدنساز آلمانی آبی‌پوشان برای شرکت در تمرینات این تیم روز چهارشنبه به تهران خواهد آمد. قرار است این مربی چند وقت در تهران حضور داشته باشد و تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل استقلالی‌ها را زیر نظر بگیرد. همچنین ساناک دیگر دستیار شفر نیز برای شرکت در تمرینات استقلال امروز وارد تهران خواهد شد.
    واکنش تند شفر به ضبط شدن پاسپورتش 
پاسپورت وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال به‌دلیل بدهی مالیاتی بعد از بازگشت به تهران توسط پلیس ضبط شد. شفر درباره همین موضوع به خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال گفت: «وظیفه باشگاه استقلال است تا پاسپورت من را دریافت کنند و اگر تا یک هفته آینده این اتفاق نیفتد استقلال دچار مشکل بزرگی خواهد شد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید