• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 5 تیر 1397
کد مطلب : 20946
+
-

سونامی تغییر پست

محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن قطعی شده و برانکو تا پایان نیم‌فصل اول لیگ هفدهم باید با نفراتی که برایش باقی مانده به کار ادامه بدهد. در حال حاضر مهره‌هایی همچون محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از پرسپولیس جدا شده‌اند و باید دید مرد کروات چه سیاستی را برای مدعی نگه داشتن پرسپولیس در پیش خواهد گرفت. در شرایط کنونی به‌نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ابزارهای برانکو برای تنظیم ضربان تیمش، تغییر پست برخی از بازیکنان باشد. به این ترتیب انتظار می‌رود در شروع فصل جدید شاهد چند جابه‌جایی مهم در ترکیب پرسپولیس باشیم.
   حسین ماهینی
او از اواسط فصل گذشته رسما هافبک دفاعی شد، اما با توجه به جدایی صادق محرمی قطعا به پست دفاع راست باز خواهد گشت. برانکو اصرار دارد تیمش همچنان با دو هافبک دفاعی بازی کند. در این شرایط اگر کامیابی‌نیا جدا می‌شد، ممکن بود برانکو ماهینی را وسط زمین نگه دارد و برای پست دفاع راست یک مهره جدید رو کند، اما با تمدید قرارداد کمال، شکی نیست که ماهینی به‌سمت راست خط دفاعی باز خواهد گشت.
   امید عالیشاه
پست اصلی او وینگر چپ است، اما اگر وحید امیری قراردادش را با سرخپوشان تمدید کند، این پست برای او محفوظ خواهد ماند. بنابراین امید احتمالا باید در پستی دیگر به‌میدان برود. در حال‌حاضر حدس اصلی درمورد او این است که کنار علی علیپور به‌عنوان مهاجم بازی کند. 
   بشار رسن
بشار قابلیت بازی در پست هافبک وسط و پلی‌میکر را دارد و از قضا این پست بعد از جدایی محسن مسلمان برای او خالی شده، اما ممکن است برانکو از بازیکن عراقی‌اش در پست وینگر راست بازی بگیرد. این پست فصل گذشته در اختیار فرشاد احمدزاده بود، اما با جدایی غیرمنتظره شماره10، حالا سمت راست خط میانی هم خالی شده. امید عالیشاه نیز دیگر گزینه‌ای است که می‌تواند در این منطقه به میدان برود.
   شایان مصلح
به‌عنوان دفاع چپ به پرسپولیس آمد، اما دوست نزدیکش محمد انصاری این پست را قرق کرده. انصاری به تازگی قراردادش با سرخپوشان را به مدت 3سال دیگر تمدید کرد و دست‌کم تا زمان پایان محرومیت باشگاه در این تیم باقی خواهد ماند. با این اوصاف مصلح احتمالا گزینه خط حمله است و البته همچنان به‌عنوان یکی از گزینه‌های تعویضی مد نظر خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید