• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 5 تیر 1397
کد مطلب : 20937
+
-

نکند بپرند!

تیم‌ملی ایران شب گذشته در سومین دیدار خود به مصاف پرتغال رفت. ملی‌پوشان در این دوره از جام‌جهانی توانستند بازی‌های بسیار درخشانی را انجام دهند و نتایج خوبی هم کسب کنند. نمایندگان پرسپولیس در تیم‌ملی در این دوره جام‌جهانی وحید امیری و بیرانوند بودند که اتفاقا هر دوی این بازیکنان عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌ها داشتند.
اما نکته مهم اینجاست که مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی که سرخپوشان خود را برای فصل آینده لیگ آماده می‌کنند نگران درخشش این دو بازیکن هستند. وحید امیری که از دو فصل پیش به پرسپولیس پیوست توانست در این دو سال با سرخپوشان به دو قهرمانی دست پیدا کند. امیری که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده به مسئولان تیم اعلام کرده است که بعد از جام‌جهانی برای تمدید به باشگاه خواهد آمد. اما نکته اینجاست که این بازیکن در روسیه توانسته به خوبی خودش را نشان دهد و از طرفی با حرکات تکنیکی خود در بازی برابر اسپانیا بیشتر توجهات را به خودش جلب کرده است. بنابراین احتمال می‌رود که امیری در پایان جام‌جهانی با پیشنهادهای خوبی روبه‌رو شود. هرچند که تنها امید باشگاه پرسپولیس بالا بودن سن این بازیکن است که شاید باعث شود پیشنهاد چندان جذابی به وحید امیری نرسد و این بازیکن برای یک فصل دیگر همراه پرسپولیسی‌ها بماند.
علیرضا بیرانوند دیگر نماینده سرخپوشان در جام‌جهانی است. دروازه‌بان اول پرسپولیس در جام‌جهانی هم به‌عنوان سنگربان نخست تیم‌ملی درون دروازه ایستاد و در بازی برابر مراکش و اسپانیا توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. بیرانوند پیش از حضور در جام‌جهانی هم از بشیکتاش پیشنهاد بسیار خوبی داشت و حالا به نظر می‌رسد با توجه به عملکردش بار دیگر پیشنهادات خوبی را دریافت کند. به همین دلیل شاید بیرانوند این‌بار پیش از حضور در تمرینات پرسپولیس خواهان جدایی شود، هرچند که با توجه به قرارداد طولانی‌مدت این بازیکن با پرسپولیس مسئولان باشگاه امیدوار هستند بتوانند او را همچنان در خدمت داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :