• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136371
+
-

با مردم/ اقدامات تزریق واکسن، سال گذشته همین موقع قابل‌اجرا بود

مسئولان اینقدر در تزریق واکسن تعلل کردند و هزار‌و‌یک بهانه آوردند که امروز کمتر خانه‌ای است که عزیزی در آن بر اثر کرونا فوت نشده باشد. روند واکسیناسیون هر روز بهتر از روز قبل می‌شود و این روالی است که سال گذشته همین موقع هم قابل‌اجرا بود ولی متأسفانه تزریق واکسن، اسیر سیاست‌های نادرست شد و این همه جان از میان رفتند. اکنون تقاضایم این است که این روند هر روز بهتر شود و تزریق شبانه‌روزی باشد تا به‌زودی همه افراد کشور واکسینه‌شوند.
ترابی از تهران

  بی‌احترامی سازمان تامین‌اجتماعی شهریار به بازنشستگان
سازمان تامین‌اجتماعی شهریار به‌معنای واقعی به ارباب‌رجوع به‌خصوص به بازنشستگان بی‌احترامی می‌کند. پرسنل این سازمان در شهریار از ساعت 8صبح تا 8:30 دستگاه شماره‌خوان را خاموش کرده و به صرف صبحانه و خنده و شوخی می‌پردازند و هر‌از‌چند‌گاهی هم یک نفر را صدا می‌کنند که کارش انجام شود، در این میان هم به تلفن‌های شخصی پاسخ می‌دهند و از نان و قسط و عمه و دایی حرف می‌زنند. این افراد باید یادشان باشد که حتی حقوقشان با کسر حق بیمه کارگران و بازنشستگان تامین می‌شود.
هاشم اقدامی از شهریار

   جلوی گرانی شیر را بگیرند
قیمت یک بطری شیر پارسال کمتر از 2هزار تومان بوده و اکنون 10هزار تومان است. این روزها صحبت از گران‌تر شدن شیر می‌شود و بدیهی است که دامداران مستاصل و درمانده هم حق دارند، اما رواست که همه فشار گرانی و تورم روی مصرف‌کننده باشد! واقعا اگر شیر از این قیمت گران‌تر شود از سبد نصفه‌و‌نیمه این روزهای خانوار به‌طور کامل حذف می‌شود؛ درحالی‌که شیر برای خردسالان، سالمندان و زنان باردار و شیرده جنبه حیاتی دارد.
دباغ‌باشی از زنجان

  دستفروشان از تیرهای برق شهری، برق می‌گیرند
دستفروشان ستارخان که در محدوده برق آلستوم روبه‌روی آتش‌نشانی بساط می‌کنند اغلب لامپ‌های پرنوری دارند که برق آنها را به محض تاریک شدن هوا و نبود بازرسین از تیرهای برق شهری می‌گیرند. 2سال است این روال ادامه دارد و بارها به آن اعتراض کرده‌ایم ولی کسی رسیدگی نمی‌کند. ضروری است که بازرسان اداره برق منطقه2 شبانه‌روز در محدوده مورد نظر حضور داشته باشند.
گیتی‌فرد از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید