• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100136
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/31wNM
+
-

صیادمنش: فسخ قرارداد با فنرباغچه؟ به من چیزی نگفته‌اند

روز گذشته ‌اللهیار صیادمنش به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های ایرانی و ترکیه‌ای تبدیل شد. صبح دیروز چند رسانه ترکیه‌ای ازجمله ملیت خبر فسخ قرارداد فنرباغچه با صیادمنش را منتشر کردند؛ بازیکنی که در ابتدای فصل جاری با رضایتنامه‌ای یک‌میلیون یورویی به لیگ ترکیه منتقل شد و قرار بود استقلال از انتقال بعدی‌اش سهم 25‌درصدی داشته باشد. بر اساس خبری که در رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر شده، باشگاه فنرباغچه از عملکرد این بازیکن که به‌صورت قرضی برای استانبول‌اسپور توپ می‌زد، رضایت نداشته و از همین‌رو تصمیم گرفته قراردادش را با توافق دوطرفه فسخ کند.

 تکذیب مدیربرنامه
بازتاب فراوان این خبر در رسانه‌های داخلی باعث شد تا تماسی با مدیربرنامه‌های صیادمنش داشته باشیم. او درخصوص خبر فسخ قرارداد صیادمنش به خبرنگار همشهری ورزشی می‌گوید: «این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. این خبر در حالی مطرح می‌شود که فنرباغچه هم‌اکنون اصلا سرمربی ندارد که بخواهد در مورد آینده بازیکنانش تصمیم بگیرد. در ضمن بازی‌ها تعطیل است و لیگ هم هنوز به پایان نرسیده که فصل نقل و انتقالات شروع شود. قرارداد ‌اللهیار 4فصل دیگر اعتبار دارد و آینده هم قابل پیش‌بینی نیست. باید سرمربی انتخاب شود تا ببینیم چه نظری روی صیادمنش دارد، آخر فصل همه‌‌چیز مشخص می‌شود.» فنرباغچه در فوتبال ترکیه یک باشگاه سرشناس و معتبر محسوب می‌شود و طبیعتا صیادمنش کار سختی برای بازی در این تیم دارد. از مدیر برنامه‌های ‌اللهیار می‌پرسیم که آیا بهتر نیست او به تیمی برود که شانس بالایی برای قرارگرفتن در ترکیب ثابت داشته باشد و او اینگونه جواب می‌دهد: «صیادمنش یک بازیکن جوان است که نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد و به اندازه کافی هم‌زمان دارد تا خودش را نشان دهد. فوتبالیستی مثل مهدی مهدوی‌کیا هم یک فصل روی سکو نشست ولی خودش را نشان داد و به هدفش رسید.»

 تکذیب صیادمنش
پس از تماس با مدیربرنامه‌های صیادمنش، تماسی هم با خود او داشتیم تا درخصوص خبر فسخ قراردادش گفت‌و‌گو کنیم. او در گفت‌و‌گویی کوتاه با همشهری ورزشی چنین به خبر جنجالی واکنش نشان داد: «خیلی‌ها از ایران با من تماس گرفتند یا پیغام دادند ولی واقعیت این است که چنین خبری صحت ندارد. من تحت قرارداد باشگاه فنرباغچه هستم و باشگاه هم چیزی در مورد فسخ قرارداد به من نگفته است. فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ دهد قطعا باشگاه مرا هم در جریان قرار می‌داد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید