• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100135
+
-

فوتبال ایران

 شکایتی جدید از استقلال
یک شکایت جدید به فهرست شکایت‌هایی که در فیفا از استقلال به ثبت رسیده، اضافه شد! نیکولای بودروف که در نیم‌فصل دوم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و پس از شیوع ویروس کرونا ایران را ترک کرد، مدعی است در طول 4‌ماه حتی یک‌ریال هم از استقلال پول نگرفته و به همین دلیل شکایتش را در فیفا ثبت کرده است. او چندی پیش به‌صورت یک‌طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود. مبلغ قرارداد بودروف با استقلال برای 5‌ماه 125هزار دلار بود و درصورت رضایت طرفین قابلیت تمدید برای سال دوم را هم داشت.

  تمرینات آنلاین پیکان تعطیل شد!
اینطور که به‌نظر می‌رسد پیکانی‌ها دیگر امیدی به برگزاری مجدد لیگ ندارند! براساس خبری که فارس منتشر کرده، تمرینات آنلاین این تیم از ابتدای هفته جاری متوقف شده و دیگر کادرفنی پیگیر وضعیت بازیکنان در تعطیلات نیست. این در حالی است که مدیران پیکان هم خواستار لغو لیگ و بقای تیم‌شان در لیگ برتر هستند! پیکان در حال‌حاضر تیم شانزدهم جدول رده‌بندی است و درصورت ادامه پیدا‌کردن بازی‌ها، کار سختی برای بقا در داخل زمین دارد.

  حکم برانکو ابلاغ شد
حکم پرونده برانکو به پرسپولیسی‌ها ابلاغ شد. این خبری است که مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌و‌گو با فارس آن را تأیید کرده است و رسول‌پناه درخصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو و استوکس گفته است: «همین امروز حکم پرونده برانکو از طرف فیفا ابلاغ شد. 21روز فرصت داریم تا لایحه‌ای تنظیم ‌و اعتراض خودمان را به فیفا ارسال کنیم. در مورد استوکس هم مدیر حقوقی ما برای شکایت در حال اقدام است. در مورد برانکو باید بگویم در این چند روز ما را در رسانه‌ها تهدید می‌‌کنند و می‌گویند زمان برای پرسپولیس گذشته، هیچ پرونده‌ای در فیفا ما را تهدید نمی‌کند. این را مطمئن باشید.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید